کد خبر: 584822
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۰۵:۵۹:۱۵
| |

اعتراض کیهان به سازمان سینمایی؛ در برابر فیلم‌های «چرک» که به جشنواره خارجی می‌روند، منفعل‌اید!

روزنامه کیهان نوشت: هرچند که پیش از این بارها شاهد حضور فیلم‌های سیاه به نمایندگی از کشورمان در جشنواره‌هایی نظیر ونیز، کن، برلین و... بوده‌ایم که واکنش سازمان سینمایی در مواجهه با این آثار فاقد مجوز، چرک و سیاه، انفعال بوده است!

اعتراض کیهان به سازمان سینمایی؛ در برابر فیلم‌های «چرک» که به جشنواره خارجی می‌روند، منفعل‌اید!
کد خبر: 584822
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۰۵:۵۹:۱۵

روزنامه کیهان به بهانه اکران فیلم «شهر خاموش» احمد بهرامی در جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین از آنچه «انفعال» سازمان سینمایی در مواجهه با فیلم‌های «چرک» نامیده انتقاد کرده است. این روزنامه از بهرامی شاکی است که چرا جایزه خود را تقدیم کسانی که «زن، زندگی، آزادی» را فریاد می‌زنند، کرده است!

به گزارش کیهان، سازنده فیلم «شهر خاموش» وقتی برای گرفتن جایزه اش روی صحنه رفت با اظهارنظری مضحک جایزه‌اش را به زعم خود به کسانی تقدیم کرد که به گفته او فریاد می‌زنند «زن، زندگی، آزادی»!... هرچند که پیش از این بارها شاهد حضور فیلم‌های سیاه به نمایندگی از کشورمان در جشنواره‌هایی نظیر ونیز، کن، برلین و... بوده‌ایم که واکنش سازمان سینمایی در مواجهه با این آثار فاقد مجوز، چرک و سیاه، انفعال بوده است!

نویسنده در ادامه نوشته است: انفعال سازمان سینمایی در مواجهه با فیلم‌های سیاه نما و چرک و همچنین سینماگرانی که با رفتارهای مهوع خود و یا اظهارنظرهای نادرست‌شان تصویری مخدوش از ایران اسلامی در انظار بین‌المللی ارائه می‌کنند در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌های متعهد و انقلابی و بسیاری از کارشناسان دلسوز و کاربلد سینما بارها خواستار برخورد قاطع با افرادی بوده‌اند که با آثار، سخنان و یا رفتارشان هویت ملی و انقلابی مردم را زیر سوال می‌بردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها