کد خبر: 584809
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۲۱:۳۸:۲۱
| |

سینماهای مشهد اجازه پخش بازی ایران و آمریکا را دارند؟

سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی در خصوص شرایط پخش بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا در سینماهای این استان توضیحاتی ارائه داد.

سینماهای مشهد اجازه پخش بازی ایران و آمریکا را دارند؟
کد خبر: 584809
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۲۱:۳۸:۲۱

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا در حساس ترین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در گروه B رقابت ها به مصاف آمریکا خواهد رفت. از آنجایی که احتمال صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله بعدی رقابت ها زیاد است تصمیم بر این شده تا سینماهای کل کشور این بازی را به صورت زنده برای تماشاگران پخش کنند. اما از آنجایی که در مشهد معمولا با اینگونه برنامه ها مخالفت وجود دارد هنوز معلوم نیست شرایط در این شهر هم مثل سایر شهرها باشد.

به گزارش ایسنا، احمدرضا بهبهانی در واکنش به خبر پخش رقابت فردای تیم ملی فوتبال ایران با آمریکا در سینماهای سراسر کشور که امشب توسط رسانه‌ها منتشر شده، در خصوص پخش این بازی در پردیس سینمایی هویزه مشهد اظهار کرد:

*سایت هنوز برای شهرستان‌ها باز نشده و فقط سینماهای تهران درحال فروختن بلیت پخش بازی تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا هستند.

*اگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجوز را فردا صادر کند، ما نیز این بازی را پخش خواهیم کرد. بر این اساس در حال پیگیری این موضوع هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها