کد خبر: 584770
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۱۶:۵۲:۳۱
| |

آدامز:

زمان بازی ایران و آمریکا در جام جهانی فرانسه هنوز متولد نشده بودم/ کار مقابل ایران سخت است

کاپیتان تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: لازم است در تمامی بازی متمرکز باشیم و می‌دانیم برابر نفرات تکنیکی به خصوص در میانه میدان، کار سخت است.

زمان بازی ایران و آمریکا در جام جهانی فرانسه هنوز متولد نشده بودم/ کار مقابل ایران سخت است
کد خبر: 584770
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۱۶:۵۲:۳۱

تیم ملی فوتبال ایران فردا شب از ساعت 22:30 در یک دیدار حساس به مصاف آمریکا می رود. 

به گزارش ایرنا، تایلر آدامز در نشست خبری پیش از این دیدار در ابتدای صحبت خود در واکنش به تصمیم تحریک‌آمیز فدراسیون کشورش مبنی بر دستکاری‌ پرچم ایران، اظهار داشت:

*تمرکزمان‌ روی بازی است و می‌خواهیم‌ به اهداف کشورمان برسیم و مطمئنم که بازیکنان‌ ایران هم با ما هم‌نظرند.

*ببخشید که نام ایران را اشتباه تلفظ کردم. تبعیض همه جا وجود دارد و چیزی که من یاد گرفتم این است که در آمریکا می‌خواهیم پیشرفت کنیم. با خانواده سفیدپوست بزرگ شدم و می‌دانیم پیشرفت از طریق تحصیل و فرهنگ حاصل می‌شود.

*ورزش فرصت عالی برای نزدیک شدن مردم جهان است و می‌خواهیم این کار را انجام بدهیم؛ اما تمرکزمان روی بازی است تا خوب کار کنیم. در خصوص جام جهانی بعدی که میزبان هستیم از حالا نمی‌توان نظر داد.

*می دانیم بازی‌ سخت است. ایران کار سختی مقابل انگلیس داشت اما برابر ولز خیلی متفاوت بود. لازم است در تمامی بازی متمرکز باشیم و می‌دانیم برابر نفرات تکنیکی به خصوص در میانه میدان، کار سخت است.

*انتظار ندارم ایران بازی‌ را رها کند، چراکه آنها بهترین نمایش را مقابل ولز داشتند. آنها حمله کردند، تکل‌ می‌زدند و ضد حملات عالی انجام دادند. باید فردا حمله کنیم چون اگر برنده نشویم حذف خواهیم شد.

*برتری، احساس خوبی را ایجاد می‌کند. خیلی در چهار سال گذشته تلاش کردیم و حالا در جام جهانی هستیم و اکنون خیلی مهم است که برنده شویم. مقابل ولز گلزنی‌ کردیم و باید بیشتر تلاش کنیم تا مقابل ایران هم‌ به گل برسیم.

*من زمانیکه ایران مقابل امریکا در جام ۱۹۹۸ برنده شد متولد نشده بودم و نمی‌توانم نظری بدهم. (با خنده)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها