کد خبر: 579445
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۰:۵۸:۱۲
| |

مدیری تماسی با علی کریمی نداشته و بازگشتش از یک کشور اروپایی بوده نه دبی

ایسنا نوشت: مهران مدیری هیچ تماسی با علی کریمی نداشته و سفر اخیر او هم که در بازگشت با حواشی همراه شد، به دُبی نبوده، بلکه پرواز بازگشتش از مبداء یک کشور اروپایی به مقصد تهران انجام شده است.

مدیری تماسی با علی کریمی نداشته و بازگشتش از یک کشور اروپایی بوده نه دبی
کد خبر: 579445
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۰:۵۸:۱۲

در حالی که در روزهای اخیر اخباری در فضای مجازی مبنی بازگرداندن علی کریمی به ایران از طریق مهران مدیری دست‌به‌دست می‌شود، خبرگزاری ایسنا مدعی شده مدیری تماسی با کریمی نداشته و به دبی هم سفر نکرده است!

به گزارش ایسنا، حواشی این روزهای مدیری به ماجرای نقشه ربایش علی کریمی در امارات گره خورده که بنا بر ادعایی که ابتدا در فضای مجازی و سپس در رسانه‌های خارج از کشور منتشر شد، قرار بوده توسط مهران مدیری و با قرار ملاقات حضوری در شهر دُبی انجام شود! این موضوع در ۲۴ ساعت گذشته به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی بدل شد.

پس از چند ساعتی اما مشاور و مدیر برنامه‌های علی کریمی با انتشار توییتی اعلام کرد که هیچ تماسی از سوی مهران مدیری با کریمی برقرار نشده بود.

همچنین از مدیران شبکه نسیم (شبکه‌ای که برنامه دورهمی در آن پخش می‌شود) مطلع شدیم که اساسا مهران مدیری هیچ تماسی با علی کریمی نداشته و سفر اخیر او هم که در بازگشت با حواشی همراه شد، به دُبی نبوده، بلکه پرواز بازگشتش از مبداء یک کشور اروپایی به مقصد تهران انجام شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ن سعیدی ارسالی در
    چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱

    این آدمها با وجدان نداشته شون چکار می کنند اینها تا مملکت آروم بود در کنار مردم خوش وخرم بودند همچین که که کمی مشکلات پیش اومد صدا اعتراضش ن در اومد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها