کد خبر: 578660
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۳:۰۲:۳۷
| |

استقبال مخاطبان از سریال «پوست شیر» ساخته برادران محمودی

جدیدترین محصول پلتفرم نمایشی «فیلم نت» این روزها با نام «پوست شیر» ساخته برادران محمودی (کارگردانی این مجموعه را جمشید محمودی برعهده دارد و تهیه‌کننده‌ آن نوید محمودی است) به مخاطبان عرضه می‌شود.

استقبال مخاطبان از سریال «پوست شیر» ساخته برادران محمودی
کد خبر: 578660
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۱۳:۰۲:۳۷

جدیدترین محصول پلتفرم نمایشی «فیلم نت» این روزها با نام «پوست شیر» ساخته برادران محمودی (کارگردانی این مجموعه را جمشید محمودی برعهده دارد و تهیه‌کننده‌ آن نوید محمودی است) به مخاطبان عرضه می‌شود. سریالی با موضوع اجتماعی، خانوادگی که قصه هیجان‌انگیزی دارد و در همین ابتدای راه قلاب خود را بین تماشاگران انداخته و توانسته به خوبی با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

به گزارش اعتماد، قصه این مجموعه درباره مردی به نام نعیم است که بعد از پانزده سال از زندان آزاد می‌شود و در تلاش است با دخترش دیداری داشته باشد، اما این دیدار باعث مجموعه اتفاقاتی پی در پی می‌شود که برای مخاطبان پیش‌بینی نشده و غافلگیر‌کننده است. نقش این پدر و دختر را هادی حجازی‌فر و پردیس احمدیه برعهده دارند و به خوبی توانسته‌اند در چند قسمت ابتدایی جذاب و متفاوت ظاهر شوند.

اما شهاب حسینی که پیش از این در سریال شهرزاد، در نقش قباد دیوانسالار یکی از متفاوت‌ترین نقش‌آفرینی‌های کارنامه‌اش را تجربه کرده بود؛ سال‌ها بود در سریال‌های شبکه نمایش خانگی بازی نداشت، این‌بار با سریال «پوست شیر» دوباره به این مدیوم بازگشته است.

فارغ از اینکه حسینی نقش کلیدی در این مجموعه دارد انصافا بازی متفاوتی هم به مخاطبان ارایه می‌دهد. او در این مجموعه نقش کارآگاهی را بر عهده دارد که با اتفاق تلخی که در گذشته برایش افتاده درگیری ذهنی پیدا می‌کند؛ با این حال مامور بررسی پرونده‌ای جنایی می‌شود تا دلیل قتل و قاتل را شناسایی کند.

ماجرای جنایی پرکشش و جوان‌پسند که داستانک‌های آن مخاطب را با قصه درگیر می‌کند و علامت‌ سوال‌های متعددی را در ذهن تماشاگر به وجود آورد. همچنین پانته‌آ بهرام و مهرداد صدیقیان نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌های متفاوتی برعهده دارند.

از علیرضا کمالی هم صحبت کنیم که نقش رضا، رفیق نعیم را بر‌عهده دارد. رضا شخصیتی لوطی‌مآب است که با آن دیالوگ‌های خاص به همراه ژیلا شاهی (همسر صیغه‌ای‌اش) سکانس‌ها را مفرح و جان‌دار می‌کنند. یکی از خصوصیات دیگر سریال «پوست شیر» این است که قصه‌اش پیرامون جوانان دهه هشتاد و ماجرای این نسل تعریف می‌شود. پردیس احمدیه 20 سال سن دارد و منعکس‌کننده حالات و روحیات شاد و بی‌غل ‌و غش جوانان این دهه است؛ اما از دیگر مجموعه‌های پلتفرم نمایشی فیلم نت به سریال «آفتاب‌پرست» می‌توانیم اشاره کنیم؛ مجموعه کمدی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و با بازی پژمان جمشیدی و باران کوثری و حمیدرضا آذرنگ، گوهر خیراندیش و... همچنین مجموعه «خونسرد» ساخته امیرحسین ترابی که امیر آقایی و شهرام حقیقت‌دوست و سارا بهرامی در آن بازی دارند.

نکته دیگر درباره سامانه فیلم‌نت این است که این پلتفرم نمایشی قرار است به چرخه اکران آنلاین بپیوندد و در این راستا فیلم سینمایی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی در اوایل آبان ‌ماه توسط این پلتفرم به اکران آنلاین می‌رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها