آخرین وضعیت کارگردان سینما پس از خون‌ریزی مغزی

صفیه اصلانی همسر اصغر یوسفی‌نژاد به تشریح آخرین وضعیت این کارگردان سینما پرداخت.

آخرین وضعیت کارگردان سینما پس از خون‌ریزی مغزی
کد خبر: 572398
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۱۰:۴۰:۰۳

صفیه اصلانی همسر اصغر یوسفی‌نژاد درباره آخرین وضعیت این کارگردان سینما که به دلیل خون‌ریزی مغزی در بیمارستان بستری شده است، گفت: براساس تشخیصی که پزشکان داده‌اند، آقای یوسفی‌نژاد به دلیل افزایش ناگهانی فشار خون، دچار خون‌ریزی مغزی شده‌اند. گویا از قبل فشار خون داشته‌اند اما به دلیل آنکه از آن اطلاع نداشتیم و کنترل نشده بود، منجر به این اتفاق شد.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: تا پیش از این اتفاق ایشان هیچ دارویی مصرف نمی‌کرد و کاملاً هم سرحال بود. روز جمعه با هم به کوه رفتیم و حال عمومی‌اش هم کاملاً خوب بود. دیروز (شنبه) حوالی ساعت ۱۲ اما به‌صورت ناگهانی دچار این وضعیت شدند. در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند.

همسر این کارگردان درباره خبرهای منتشرشده مبنی‌بر به کما رفتن این فیلمساز هم گفت: هنوز در این زمینه خبر قطعی نداریم اما آنچه می‌دانیم این است که در حال حاضر هوشیار نیست. پزشکان هم به ما گفته‌اند باید دو روز صبر کنیم تا بتوانیم جواب قطعی بدهیم. در حال حاضر خون‌ریزی مغزی اتفاق افتاده است و اینکه پیشرفت می‌کند و یا رو به کاهش می‌رود، نیاز به مرور زمان دارد و باید تا دو روز صبر کنیم.

وی با اشاره به بستری این فیلمساز در بیمارستان بین‌المللی تبریز ادامه داد: ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه) پزشک برای معاینه و سی‌تی‌اسکن می‌آید و فردا هم این فرآیند تکرار می‌شود تا بتوانند درباره وضعیت عمومی و زمان ترخیص نظر بدهند. در حال حاضر آقای یوسفی‌نژاد ممنوع‌الملاقات هستند و هوشیاری هم ندارند که بتوانند با کسی صحبت کنند.

اصغر یوسفی‌نژاد کارگردانی فیلم تحسین‌شده «ائو (خانه)» را در کارنامه دارد و سال گذشته نیز کارگردانی فیلم سینمایی «عروسک» را به سرانجام رساند که هنوز به اکران درنیامده و در انتظار صدور پروانه نمایش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها