کد خبر: 569005
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۲۰:۰۲:۲۹
| |

وزیر اقتصاد:

یک مکان دیگر به انتشارات اسم پیشنهاد داده‌ایم، اگر قبول کند خوب است

در پی خبری درخصوص تعطیل شدن کتابفروشی «اسم» در راسته خیابان انقلاب، وزیر ارشاد طی مکاتبه‌ای با احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، موضوع کتابفروشی اسم را به اطلاع وی رسانده و برای حل مساله پیگیری کرده است.

یک مکان دیگر به انتشارات اسم پیشنهاد داده‌ایم، اگر قبول کند خوب است
کد خبر: 569005
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۲۰:۰۲:۲۹

در پی خبر صبح امروز درخصوص تعطیل شدن کتابفروشی اسم در راسته خیابان انقلاب محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد اسلامی در تاریخ هفتم تیرماه سال جاری طی مکاتبه‌ای با احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، موضوع کتابفروشی اسم را به اطلاع وی رسانده و برای حل مساله پیگیری کرده است.

​به گزارش فارس، متن نامه به شرح زیر است؛

«جناب آقای دکتر خاندوزی، وزیر محترم اقتصاد

سلام علیکم؛

در خیابان انقلاب، رو‌به‌روی پمپ بنزین وصال، فروشگاه کتابی به نام «اسم» متعلق به عناصر مومن جریان فرهنگی انقلاب اسلامی فعال است. با توجه به مشکلات اقتصادی حوزه فرهنگ، آقای مکرمی، مسئول این مجموعه به‌شدت مقروض است و در آستانه از دست دادن منزل خودش است.

تعداد زیادی از چهره‌های فرهنگی کشور با من تماس داشتند و دیروز هم به‌ صورت سرزده و ناشناس خودم  هم در مجموعه حاضر شدم. هفته پیش هم با شما تماس گرفتم و موفق به صحبت نشدم. با مدیرعامل بانک تجارت صحبت کردم، فارغ از استدلال‌ ایشان، قبول کردند چند‌ماهی به تأخیر افتد (جابه‌جایی و تخلیه واحد)، در ضمن قول دادند یکی از سه بانک تجارت آن حوالی را که تجمیع کردند، در اختیار این مجموعه قرار گیرد.

از دیروز خبر می‌رسد، فشار برای تخلیه را بیشتر کرده‌اند، خواهشمند است نسبت به حل این مساله طبق دو وعده مدیر‌عامل بانک، انجام شود.»

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در پاسخ به نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چنین پاسخ داده است؛

«سلام دکتر جان؛

یک مکان دیگر پیشنهاد داده‌ایم.

انتشارات اسم اگر قبول کند، خوب است.

ارادت.»

انتشار این نامه نشان می‌دهد وزیر ارشاد پیگیر مشکل کتابفروشی اسم بوده، اما باوجود قول مساعد وزیر اقتصاد هنوز مشکل پابرجا است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها