کد خبر: 546982
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۲:۴۱:۵۰
| |

پرطرفدارترین خواننده ایرانی - لیست بهترین خواننده های ایرانی

امروزه با وجود بیش از صدها خواننده و هنرمند ایرانی که در عرصه موسیقی پاپ، رپ، کلاسیک و غیره فعالیت می‌کنند، می‌توان به چند موسیقی‌دان برتر اشاره کرد که توانسته‌ اند از آغاز فعالیت‌های خود از دهه 70 تاکنون، طرفداران میلیونی را داشته باشند. در این مقاله با ما باشید تا به معرفی این دسته از هنرمندان بپردازیم.

 پرطرفدارترین خواننده ایرانی - لیست بهترین خواننده های ایرانی
کد خبر: 546982
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۱۲:۴۱:۵۰

پرطرفدارترین خواننده ایرانی در وضعیت کنونی چه کسی است ؟ امروزه با وجود بیش از صدها خواننده و هنرمند ایرانی که در عرصه موسیقی پاپ، رپ، کلاسیک و غیره فعالیت می‌کنند، می‌توان به چند موسیقی‌دان برتر اشاره کرد که توانسته‌ اند از آغاز فعالیت‌های خود از دهه 70 تاکنون، طرفداران میلیونی را داشته باشند. در این مقاله با ما باشید تا به معرفی این دسته از هنرمندان بپردازیم و یک لیست از بهترین خواننده های ایرانی را به شما معرفی کنیم.

پرطرفدارترین خواننده ایرانی

خوانندگی یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ ترین حرفه در زمینه هنری است. فرقی نمی‌کند اهل کدام کشور باشید اما همیشه هنرمندان فعال در این زمینه، کسانی هستند که در کشورهای خودشان و حتی در میان همزبان‌های خود بسیار معروف هستند و قادرند تا تاثیرات بسیاری را در جامعه بگذارند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی پرطرفدارترین خواننده ایرانی بپردازیم. خوانندگان ایرانی غالبا به دو گروه درون‌بوم و برون‌بوم تقسیم می‌شوند. جدایی برخی از خوانندگان از کشورشان هم باعث نشده است که آنها دچار محبوبیت کمتری شوند.

از همین جهت برای معرفی بهترین خواننده ایرانی، در این لیست ما علاوه بر کسانی که در داخل ایران هم مشغول فعالیت هستند، چهره‌های محبوب در خارج را هم درنظر گرفته‌ایم و می‌خواهیم به بررسی بهترین‌های آنها در کنار آثار و افتخاراتی که تاکنون کسب کرده‌اند، توضیحاتی را ارائه دهیم.

برای دانلود آهنگ جدید خواننده های معرفی شده از وبسایت موزیکدل دیدن فرمایید و آخرین اهنگ های روز را در این سایت دانلود کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به معرفی برترین خواننده ایرانی و لیستی از این قبیل افراد بپردازیم.

بهترین خواننده های ایرانی

از آنجایی که خوانندگی و موسیقی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ هر کشوری است، ممکن است دانستن محبوب‌ترین هنرمندانی که در کشورتان مشغول به فعالیت هستند یکی از اطلاعات مفیدی باشد که بعدا بتوانید از آن هم در معرفی استعدادهای هنری و فرهنگ خود استفاده کنید. با این مقدمه، در رابطه با معرفی پرطرفدارترین خواننده ایرانی می‌توان گفت:

محسن چاوشی

یکی از خوانندگان خوش صدا و دهه پنجاهی در مجموعه هنری ایران که توانسته است سبک خاص خود را در موسیقی داشته باشد، محسن چاوشی است. این خواننده در 8 مرداد ماه سال 1358 متولد شده است و به همراه خانواده‌اش (4 برادر و 2 خواهر) دوران کودکی‌شان را در خرمشهر گذرانده‌اند. برای دانلود آهنگ های محسن چاوشی میتوانید به موزیکدل بروید. این خواننده در ژانرهای مختلفی فعالیت کرده است که از آن جمله می‌توان به پاپ، راک، الکترونیک، دنس پاپ و ترنس اشاره کرد. فعالیت حرفه‌ای او در گذشته از سال 1382 با انتشار آلبوم "نفرین" شروع شده و تاکنون بیش از ده‌ها آلبوم ارائه کرده است.

آلبوم‌ها: 20 آلبوم با احتساب آلبوم‌های غیر رسمی که داشته است، از جمله آخرین آلبوم‌های وی می‌توان به تصویر، تجربه کن و نیز طرفدار اشاره نمود.

تعداد آهنگ‌ها: او تاکنون بیش از 140 آهنگ منتشر کرده است.

بهترین آثار و آهنگ‌ها: از جمله آهنگ‌های معروف محسن چاوشی، به عنوان سومین فرد در لیست پرطرفدارترین خواننده ایرانی، می‌توان به برقص آ، بیست هزار آرزو، دل من و نیز شیدایی اشاره نمود.

سامان جلیلی

به عنوان چهارمین مورد در لیست پرطرفدارترین خواننده ایرانی باید به نام سامان جلیلی اشاره نمود. این خواننده که در سبک پاپ مشغول به فعالیت است، در 3 مردادماه سال 1370 متولد شده است. او در یک خانواده شمالی در استان مازندران دوران بچگی خود را سپری کرده و فعالیت‌های اولیه‌اش همانند غالب خوانندگان دهه 70 ایرانی، به صورت زیرزمینی بوده است. شاید بتوان آهنگ "تلاقی" او را اولین کار هنری‌اش دانست که توانست بازخورد خوبی را به خصوص در بین جوانان بگیرد. بعد از اخذ مجوز، این هنرمند توانست اولین آلبوم خود را با نام "پرتگاه" در سال 1393 منتشر کند.

آلبوم‌ها: 4 آلبوم با احتساب آلبوم از سال 1393 تاکنون. آخرین آلبوم او به نام آهنگ‌های تنهایی و سقوط است.

تعداد آهنگ‌ها: او تاکنون بیش از 84 آهنگ منتشر کرده است.

بهترین آثار و آهنگ‌ها: از جمله آهنگ‌های معروف سامان جلیلی، به عنوان چهارمین فرد در لیست پرطرفدارترین خواننده ایرانی، می‌توان به جونوم، ستاره، بی‌نظیر و نیز چتر اشاره نمود.

محسن یگانه

کمتر کسی است که نام محسن یگانه را به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین خواننده ایرانی نشنیده باشد. این هنرمند خوش صدا و قدیمی که متولد سال 1364 می‌باشد، توانست پس از سال‌ها فعالیت زیرزمینی، اولین بار مجوز خود را در سال 1387 گرفته و سپس نخستین آلبوم مجاز خود را با نام "نفس‌های بی هدف" منتشر نماید.

آلبوم‌ها: 9 آلبوم با احتساب آلبوم‌های غیر رسمی که داشته است.

تعداد آهنگ‌ها: او تاکنون بیش از 98 آهنگ منتشر کرده است.

بهترین آثار و آهنگ‌ها: از جمله آهنگ‌های معروف محسن یگانه، به عنوان پنجمین فرد در لیست پرطرفدارترین خواننده ایرانی، می‌توان به بهت قول میدم، خودخواه، دوست دارم، بعد تو، درکم کن و نیز نشکن دلمو اشاره نمود.

آرمین زارعی

آرمین زارعی، یکی از نام‌های حتمی در لیست پرطرفدارترین خواننده ایرانی است که در سبک رپ فعالیت می‌کند. این خواننده در 5 اردیبهشت سال 1365 متولد شده است و پس از آنکه به عنوان یک دانشجوی اخراجی از دانشگاه بیرون رانده شد، استعداد خود را در موسیقی رپ به رخ همگان کشید. این هنرمند اکنون با عنوان Armin2AFM فعالیت می‌کند.

تعداد آهنگ‌ها: او تاکنون بیش از 33 آهنگ منتشر کرده است.

بهترین آثار و آهنگ‌ها: از جمله آهنگ‌های معروف شادمهر عقیلی، به عنوان دومین فرد در لیست پرطرفدارترین خواننده ایرانی، می‌توان به دمش گرم، چقدر خوبه، نیستی و یک سالیه اشاره نمود.

بابک جهانبخش

در انتهای این لیست از پرطرفدارترین خواننده ایرانی، می‌خواهیم به معرفی یکی دیگر از خوانندگان جوان و خوش چهره این مرز و بوم بپردازیم. این هنرمند کسی نیست جز بابک جهانبخش، یک هنرمند دهه شصتی که در 1 فروردین ماه سال 1362 (39 سال سن)، در بوخوم در کشور آلمان متولد شده است. از جمله بهترین آثارش که توانست شهرت خوبی را نصیب او کند باید به آلبوم "چی شده"، اولین آلبوم او در سال 1382 اشاره کرد که سبب شد تا این هنرمند به عنوان دومین پدیده سال برگزیده شود. از دیگر مشخصات بابک جهانبخش همچنین می‌توان گفت:

آلبوم‌ها: 11 آلبوم، از جمله آخرین آلبوم‌های وی می‌توان به من هستم، حالم خوبه اشاره نمود.

تعداد آهنگ‌ها: او تاکنون بیش از 140 آهنگ منتشر کرده است.

بهترین آثار و آهنگ‌ها: از جمله آهنگ‌های معروف بابک جهانبخش، به عنوان آخرین فرد در لیست پرطرفدارترین خواننده ایرانی، می‌توان به منو نگاه کن، ای وای، از خوشی می‌میرم اشاره نمود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها