بندیکت کامبربچ: به بحران اوکراین توجه کنید

ما دیگر نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم.. دیگر زمانی برای بخل یا تنبلی یا خنثی بودن یا ناتوانی نیست

بندیکت کامبربچ: به بحران اوکراین توجه کنید
کد خبر: 540756
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۱۱:۲۴:۵۱

بندیکت کامبربچ که روز دوشنبه در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود تجلیل و از ستاره او رونمایی شد، به خواهرش تریسی پیکوک که سال گذشته بر اثر سرطان درگذشت، ادای احترام کرد و در مراسم رونمایی از ستاره‌اش از بحران اوکراین گفت و خواست که به بحران اوکراین توجه شود.

به گزارش دنیای تصویر، ستاره «قدرت سگ» همچنین از تریبونی که داشت برای افزایش آگاهی و نشان دادن حمایت خود از مردم اوکراین استفاده کرد.

.«من نمی‌توانم امروز در این لحظه شگفت‌انگیز زندگی‌ام، پشت این سکوت خارق‌العاده، بدون اذعان به آنچه که در اوکراین اتفاق می‌افتد و نشان دادن حمایت خود از مردم اوکراین، حمایتم از مردم روسیه که مخالف کلپتوکراسی و حماقت حاکمان خود برای جلوگیری از پیشرفت این جنایت هستند، صحبت نکنم.

کامبربچ ادامه داد: «اما اکنون بیشتر از فکر و دعا باید اقدام کنیم، باید به وب‌سایت‌های سفارت‌ها برویم، باید ببینیم به عنوان شهروندان جهان به عنوان شهروندان اروپا و افرادی که خواهان مکان بهتر و نتیجه بهتر در این لحظه وحشتناک برای این افراد، کودکان، و خانواده‌هایی که باران موشک بر شهرهایشان سرازیر شده و برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. چه کاری می توانیم انجام بدهیم.»

« ما دیگر نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم.. دیگر زمانی برای بخل یا تنبلی یا خنثی بودن یا ناتوانی نیست. ما باید اقدام کنیم و کارهایی هست که از دست ما بر می آید. شما می توانید از سازمان ها حمایت کنید. می توانید به کسانی که به پناهندگان پناه داده اند، حمایت کنید. می توانید از سازمان های حقوق بشر حمایت کنید. می توانید سیاستمداران، بانک و صنایع خود را تحت فشار قرار دهید تا هر کمکی که قادر به انجامش هستند، انجام بدهند. بنابراین من از مردم در این روز کمک می خواهم.»#

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها