کد خبر: 531555
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۱۴:۰۲:۲۳
| |

حمید لبخنده در خانه ابدی آرام گرفت

مراسم خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حمید لبخنده هنرمند شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون صبح دوشنبه ۲۰ دی در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

حمید لبخنده در خانه ابدی آرام گرفت
کد خبر: 531555
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ۱۴:۰۲:۲۳

قطعه ۱۱۰ بهشت زهرا (س) صبح روز دوشنبه ۲۰ دی میزبان دائمی حمید لبخنده شد؛ مردی که همیشه لبخند به لب داشت و تمامی اعضای خانواده، دوستان و هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون چهره پرانرژی و لبخند همیشگی او را که حتی در سخت‌ترین شرایط نیز از چهره‌اش پاک نمی‌شد، فراموش نمی‌کنند.

به گزارش مهر، قطعه ۱۱۰ بهشت زهرا (س) صبح روز دوشنبه ۲۰ دی میزبان اشک‌های جوانانی بود که در زندگی‌شان حمید لبخنده چهره‌ای تأثیرگذار بوده، هست و خواهد بود؛ جوانایی که در آموزشگاه حمید سمندریان از او آموختند که زیست هنرمندانه چگونه باید باشد.

قطعه ۱۱۰ بهشت زهرا (س) صبح روز دوشنبه ۲۰ دی میزبان اشک‌های جوانان دیروزی بود که حضورشان در عرصه تصویر توسط مردی شکل گرفت که در مقابل چشمان‌شان در خاک آرام می‌گرفت؛ جوانانی که در دهه ۷۰ و ۸۰ در پروژه‌های تلویزیونی حمید لبخنده به دنیای تصویر معرفی شدند.

قطعه ۱۱۰ بهشت زهرا (س) صبح روز دوشنبه ۲۰ دی میزبان اشک‌های تئاتری‌هایی بود که حمید لبخنده برای‌شان مردی تأثیرگذار در عرصه هنر بود؛ مردی که همواره و تا پایان عمر وفادار به منش و نگاه استاد خود حمید سمندریان به تئاتر بود و تا زمانی که در قید حیات بود این منش و نگاه را به دیگران نشان داد.

قطعه ۱۱۰ بهشت زهرا (س) صبح روز دوشنبه ۲۰ دی میزبان اشک‌های رفقایی بود که با بهترین رفیق خود وداع می‌کردند و دیگر با یاد و خاطره او روزهای عمر را سپری خواهند کرد.

قطعه ۱۱۰ بهشت زهرا (س) صبح روز دوشنبه ۲۰ دی میزبان اشک‌های همسر و ۲ فرزندی بود که هنوز باورشان نمی‌شد پیکری که در خاک آرام می‌گیرد متعلق به همسر و پدری است که زندگی‌اش را وقف خانواده‌اش کرد و قلب‌اش برای آن‌ها می‌تپید.

قطعه ۱۱۰ بهشت زهرا (س) صبح روز دوشنبه ۲۰ دی با تمامی این اشک‌ها حال و هوای دیگری گرفت.

حمید لبخنده همچنانکه که بر تصویر قرار گرفته بر مزار خود نیز لبخند به لب داشت، با لبخند با تمامی هنرمندان، دوستان، اقوام و خانواده خود وداع کرد و به کنار عزیزانی رفت که همواره برای‌شان احترام قائل بود و عشق می‌ورزید؛ عزیزانی چون حمید سمندریان، هما روستا، احمد آقالو، پرویز پورحسینی.

منوچهر شاهسواری، محمدعلی سجادی، رضا فیاضی، سعید داخ، احمد ساعتچیان، حمید پورآذری، محمودرضا رحیمی، اتابک نادری، فرهاد شریفی، رضا مولایی، علی شمس، شهاب‌الدین حسین‌پور و کاوه سمندریان از جمله حاضرانی بودند از جمله حاضران در این وداع آخرین با حمید لبخنده بودند؛ مردی که با لبخند خود همواره به یاد خواهد ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها