نمایشگاه «من رویا را زیسته‌ام» افتتاح می‌شود

مجموعه آثار عاطفه محمدپور با عنوان «من رویا را زیسته‌ام» در گالری ژاله به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه «من رویا را زیسته‌ام» افتتاح می‌شود
کد خبر: 529166
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۳:۲۶:۵۹

مجموعه آثار عاطفه محمدپور با عنوان « من رویا را زیسته‌ام» عصر جمعه دهم دی‌ماه در گالری ژاله افتتاح می‌شود. عاطفه محمدپور در مجموعه «من رویا را زیسته‌ام» طرح‌های منظم و هندسی‌وار قطعات کوچک و بزرگ آیینه‌ها در کنار نقاشی ابستره را با رنگ سیاه و سفید تلفیق کرده است که نمایانگر ذهنیت رویاگونه او به دنیای اطرافش است را به مخاطب ارائه دهد. 

عاطفه محمدپور متولد ۱۳۶۱ است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه مازندران است. او اولین مجموعه نمایشگاهی خود را درسال ۱۳۹۳ در گالری شلمان برگزار کرد. از جمله افتخارات وی می‌توان به کسب رتبه نخست جایزه طراحی و دیزاین در ارت فستیوال قطر در سال 2021 اشاره کرد.

شرکت در گالری پولخری هلند در شهر لاحه همچنین حضور در آرت‌فیر استامبول و آرت فستیوال قطر وارت فیر بدروم و آرت ورد دبی و بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی در داخل ایران از جمله گالری گلستان و گالری ثالث و گالری آرت دیزاین و….  نمایشگاه انفرادی گالری ژاله در سال۱۳۹۷ از جمله فعالیت‌های این هنرمند است.

درباره این نمایشگاه آمده است:

آینه پیوسته در هنر و معماری ایران نمادی از روشنایی، پاکی و صداقت بوده است و آیینه کاری ریشه در سنت های کهن ایرانی دارد. ترکیب فضای آبستره سیاه و سفید نقاشی ها با آینه فضایی رویا گونه را برایم تداعی می کند. گویی رویا برایم دریچه ای است که از درون آن تجربه های زیسته ی تلخ و شیرین خود را در این دوره از روزگار  بازبینی و لبه های تیز و برنده ی آنرا کمی نرم تر کنم. آینه ها هر آنچه بر ما گذشته را با صداقت تمام بازگو می کنند، دوباره به آینه نگاه کن...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها