مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب عنوان کرد:

سرمایه‌گذاری در شهرآفتاب، منوط به برگزار نشدن نمایشگاه‌های پرمخاطب در پایتخت

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: با اینکه پلیس راهور و بسیاری دیگر از نهادها مخالف برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در داخل شهر تهران است، اما هنوز برعکس این عمل می‌شود و این رخداد سبب شده تا سرمایه‌گذاری هم در شهرآفتاب انجام نشود.

سرمایه‌گذاری در شهرآفتاب، منوط به برگزار نشدن نمایشگاه‌های پرمخاطب در پایتخت
کد خبر: 526383
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۴:۵۶:۵۰

اعتمادآنلاین| محمدرئوف قادری با اشاره به مخالفت و جلوگیری پلیس راهور ازبرگزاری یک نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی، بیان کرد: انتقال نمایشگاه‌های پر مخاطب به «شهرآفتاب» به یک مطالبه عمومی و یکی از مباحث نظام مدیریت شهری جدید تهران است و بر این اساس، پلیس راهور و شورای شهر تهران به صورت جدی به این موضوع ورود پیداکرده و به شدت با برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در داخل شهر تهران مخالف است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در گذشته و حسب مصوبه شورای شهر تهران ‌و نهادهای مرتبط حوزه حمل و نقل و ترافیک، استانداری، وزارت کشور و شورای عالی معماری و شهرسازی، برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا، نمایشگاه‌های پر مخاطب باید به خارج از شهر تهران منتقل می‌شدند.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: بر اساس این مصوبات، شهرداری تهران اقدام به ساخت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در خارج از شهر تهران کرد که متناسب با مهندسی روز و ساختار مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها در تراز جهانی است.

قادری با بیان اینکه تا به امروز این مصوبات معطل مانده و اجرایی نشده است، این تعلل را سبب افزایش ترافیک و آلودگی هوا و واردکردن خسارت‌های مادی و معنوی زیاد به شهروندان، شهرداری و دولت عنوان کرد.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای فراهم شدن زمینه انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب خبر داد و گفت: اراده جدی در شورای شهر و شهرداری تهران در این دوره وجود دارد که با مذاکره با سایر نهادها، علاوه بر انتقال نمایشگاه‌ها به شهرآفتاب، زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این مجموعه نمایشگاهی هم فراهم شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب درباره جذب سرمایه‌گذاری هم بیان کرد: متاسفانه تا زمانی که به طور قطعی نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب منتقل نشود، سرمایه‌گذاران هم از سرمایه‌گذاری مطمئن نخواهد بود، اما مذاکراتی انجام شده که اگر به نتیجه مطلوب برسد، اتفاق‌های خوبی رخ می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها