کد خبر: 528889
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۰:۳۷:۰۹
| |

«خنداننده شو»ی جدید غافلگیرمان می‌کند؟

امیرعلی نبویان اجرای فصل تازه خنداننده‌شو، مسابقه استندآپ کمدی برنامه خندوانه را به عهده گرفته است.

«خنداننده شو»ی جدید غافلگیرمان می‌کند؟
کد خبر: 528889
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۰:۳۷:۰۹

امیرعلی نبویان اجرای فصل تازه خنداننده‌شو، مسابقه استندآپ کمدی برنامه خندوانه را به عهده گرفته است. با او درباره اجرای خنداننده‌شو که قرار است از امشب روانه آنتن شبکه‌نسیم شود، به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

به گزارش روزنامه جام جم، بخش‌هایی از این گفتگو را بخوانید. 

*به نظرتان مردم با تماشای فصل سوم از خنداننده‌شو غافلگیر خواهند شد یا نه؟

واقعیت این است که تجربه دو فصل قبلی نشان داده که مخاطبان همراه با برنامه هستند. بنابراین ساختار برنامه حفظ شده‌است و مثل دو فصل قبلی مردم از تماشای برنامه لذت می‌برند اما مساله‌ای که به نظرم اهمیت دارد این است که با شروع برنامه به‌دنبال مقایسه با دوره‌های قبلی نباشیم. البته من با نقد صحیح موافق هستم اما باید اجازه داد شرکت‌کنندگان خودشان را در برنامه پیدا کنند، مسلما با هر قسمت اجرایشان خیلی بهتر از قسمت قبل خواهد بود. بنابراین صحیح نیست همان شروع نفرات استندآپ را با خوب‌های دوره‌های قبل مقایسه کرد. به هر حال وقتی شرکت‌کننده‌ای دو تا اجرا داشته باشد دیگر بر نگرانی‌هایش غلبه پیدا می‌کند و در اجرای سوم خیلی بهتر از اجراهای قبلی‌اش خواهد بود. بنابراین فرصت بدهیم تا شرکت‌کنندگان در برنامه جا بیفتند و برنامه جان بگیرد. بعد آن وقت می‌شود خوب‌های این فصل جدید را با خوب‌های فصل‌های قبلی مقایسه کرد یا متوسط‌های این دوره را با متوسط‌های دوره‌های قبل. بنابراین اعتقاد به نقد منصفانه دارم و در این صورت است که هر فردی رشد می‌کند و به مراحل بالاتر می‌رسد. همه عوامل به‌دنبال این هستند تا سطح کیفی اجرای استندآپ‌ها را افزایش بدهند تا تماشای رقابت برای مخاطبان هم هیجان‌انگیزتر شود. برایتان مثالی می‌زنم. در دوره مقدماتی مسابقات جام‌جهانی ممکن یک تیم آماده با یک تیم نیمه‌آماده مسابقه بدهد و تماشای آن در شروع خیلی فوتبال‌دوستان را جذب نکند اما هر چه گروه‌ها به دوره‌های بالاتر صعود می‌کنند، رقابت هیجان‌انگیزتر می‌شود و تماشای آن هم برای مردم متفاوت‌تر است.

*با توجه به این‌که اجرای برنامه را به‌عهده دارید، آیا ایده‌ای برای برنامه داشتید که با رامبد جوان در میان بگذارید؟

بله، طبیعی است برای شیوه اجرای برنامه ایده‌هایی داشتیم. همچنین ایده‌هایی هم آقایان جوان، ژوله و معجونی داشتند و با هم مشورت کردیم. به‌هر حال اجرای برنامه خنداننده‌شو با برنامه‌ای همچون رادیو هفت فرق می‌کند چون فضای برنامه‌ها با هم متفاوت است. به هر حال نحوه ایستادن مجری در برنامه، دایره لغات و... تفاوت دارد و با برنامه‌های قبلی‌ام فرق می‌کند.

*تعامل رامبد جوان در کار چطور است؟

خیلی زیاد است. واقعیت این است که «جوان» برنامه‌ساز، کارگردان و طراح خندوانه است، به همین دلیل وقتی قرار است صحنه را من تحویل بگیرم باید به گونه‌ای اجرا کنم که خندوانه می‌طلبد تا مخاطبان هم ارتباط برقرار کنند. در مجموع از رامبد جوان خیلی مشورت می‌گیرم و ایده‌های خام را به او تحویل می‌دهم و او هم مواردی را کم یا زیاد می‌کند و در نهایت به یک خروجی مطلوب می‌رسیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها