کد خبر: 521964
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۵:۴۵:۰۰
| |

به بهانه آغاز فصل هشتم «خندوانه»؛

شروع طوفانی در مسیری سخت

شروع طوفانی فصل هشتم «خندوانه» یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های این‌روزهای تلویزیون است. اتفاقی که سه‌شنبه شب و ساعت یازده شب شروع شد و مخاطبان این برنامه را حسابی غافلگیر کرد.

شروع طوفانی در مسیری سخت
کد خبر: 521964
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۱۵:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شروع طوفانی فصل هشتم «خندوانه» یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های این‌روزهای تلویزیون است. اتفاقی که سه‌شنبه شب و ساعت یازده شب شروع شد و مخاطبان این برنامه را حسابی غافلگیر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، «خندوانه» هشتم از همان دقایق آغازین، با تغییر دکوری رنگارنگ و موسیقی شاد و پرضرب، موفق شد تا نبض تماشاگر خسته تلویزیون را در دست بگیرد و نشان دهد که این‌بار با دستی پرتر از همیشه و به قصد بازگشت امید و خنده، به خانه‌های مردم آمده‌ است. مردمی که حداقل در دو سال گذشته، متحمل سختی‌های بسیاری شده‌اند و در شرایط دست و پنجه نرم کردن با بحران‌های بزرگی مثل کرونا و تنگناهای اقتصادی، دل و دماغی برای امیدواری و خنده، ندارند.

آنچه که در اولین برنامه فصل هشتم «خندوانه» به نظر آمد دورخیزی برای همراهی و همدلی بیشتر با مخاطب و بازگرداندن حس امید و نشاط به مردم است. کاری که رسالت اصلی برنامه‌های تلویزیونی است.

حالا شاید قضاوت درباره «خندوانه» هشتم و موفقیت در مسیر تزریق شادی و امید به مردم زود باشد، اما تا همین‌جا هم می‌شود گفت همین قدم اول هم نشانه خوبی است و بهتر است ما هم به این «خندوانه» امیدوار باشیم و در این مسیر سخت و برای مخاطب، خوش‌بین به موفقیت این برنامه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها