کد خبر: 527310
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۰۹:۳۷:۰۶
| |

محمد خزاعی،رئیس سازمان سینمایی کشور:

انتقاد هنرمندان زیاد است؛ شورای عالی سینما را راه می‌اندازیم

رئیس سازمان سینمایی کشور از احیاء شورای عالی سینما خبر داد و گفت: «با تشکیل و راه اندازی شورای عالی سینما در استان‌ها موضوع تولید، زیرساخت‌ها، جشنواره‌ها و حمایت از آنان در دوره‌های بعد در استان‌ها رونق خواهد گرفت و این مشکلات فعلی مرتفع خواهد شد.

انتقاد هنرمندان زیاد است؛ شورای عالی سینما را راه می‌اندازیم
کد خبر: 527310
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۵ ۰۹:۳۷:۰۶

اعتمادآنلاین| محمد خزاعی، در اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس که شامگاه چهارشنبه، 24 آذر، در تالار شهر مشهد برگزار شد، با اشاره به انتقادات هنرمندان از سازمان سینمایی، تصریح کرد: «گلایه هنرمندان در این حوزه زیاد است که امیدواریم با تشکیل شورای عالی سینما که قرار است در استان‌ها راه‌اندازی شود، خیلی از مشکلات اهالی سینما و زیرساخت‌ها در استان‌ها حل شود.»

به گزارش ایسنا،وی اضافه کرد: «امیدواریم در دولت فعلی شورای عالی سینما بار دیگر احیا شود. این بار شورای عالی استان‌ها را نیز تشکیل دادیم که به ریاست استاندار و عضویت نهادهایی همچون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، هنرمندان و... تشکیل جلسه خواهد داد.»

خزاعی ادامه داد: «با تشکیل و راه اندازی شورای عالی سینما در استان‌ها موضوع تولید، زیرساخت‌ها، جشنواره‌ها و حمایت از آنان در دوره‌های بعد در استان‌ها رونق خواهد گرفت و این مشکلات فعلی مرتفع خواهد شد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها