عملکرد جشنواره موسیقی فجر سی و ششم مثبت ارزیابی شد

جلسه شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

عملکرد جشنواره موسیقی فجر سی و ششم مثبت ارزیابی شد
کد خبر: 491687
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۴:۵۹:۰۲

اعتمادآنلاین| تازه ترین جلسه شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

به گزارش مهر، در ابتدای این جلسه محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش برگزاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و گزارش شورای ارزیابی جشنواره سال گذشته را ارائه کرد.

مجید کیانی یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری با اعلام رضایت از عملکرد جشنواره در سال گذشته، توجه به تمام ژانرهای موسیقی را از رویکردهای سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر عنوان کرد. سایر اعضا شورا نیز در ادامه نظرات خود را بیان کردند.

همچنین در این جلسه مقرر شد که مسئول بخش بین‌الملل، مدیران جشنواره و اعضای هیأت انتخاب آثار و گروه‌ها سریع‌تر انتخاب شوند و درباره موضوع ژانربندی در جایزه باربد که سال گذشته مدنظر هیأت انتخاب آثار و گروه‌ها بود، در چند جلسه کارشناسی با حضور هنرمندان مورد گفتگو و بررسی قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد بر اساس آیین نامه جشنواره موسیقی فجر، در هر جلسه شورا از هنرمندان و تشکل های حوزه موسیقی برای بیان دیدگاه ها به منظور تقویت کیفی جشنواره و استفاده از نظرات هنرمندان دعوت شود.

محمد اله‌یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی، حسن ریاحی دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، احمد صدری، شاهین فرهت، مجید کیانی و داوود گنجه‌ای اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها