کد خبر: 486158
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۰۷:۱۳:۱۵
| |

دلنوشته مشترک نیما جاویدی و سعید روستایی؛

«نویسندگی» را ارج بنهیم

نیما جاویدی و سعید روستایی در دل‌نوشته‌ای مشترک همزمان با روز بزرگداشت فردوسی، بر اهمیت و ارج نوشتن و نویسندگی تاکید کردند.

«نویسندگی» را ارج بنهیم
کد خبر: 486158
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۰۷:۱۳:۱۵

اعتمادآنلاین| همزمان با بزرگداشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی برابر با 25 اردیبهشت‌ماه سعید روستایی و نیما جاویدی دو کارگردان و فیلمنامه‌نویس جوان سینما مشترکا در یادداشتی که در اختیار ما قرار دادند ضمن تبریک این روز، از موهبت «نوشتن» گفتند.

در این یادداشت آمده است:

«روز پاسداشت بزرگ حماسه سرای فارسی زبان، حکیم ابوالقاسم فردوسی دست کم فرصتی است باارزش برای یادآوری جایگاه پر اهمیت شعرا و نویسندگان ایرانی در تمام ادوار تاریخ این سرزمین کهن.

چه بسا این روزها علاقه مندان به عرصه نویسندگی در تمامی حوزه‌های مرتبط، به خاطر معدود نگاه‌های عوامانه و سطحی نسبت به آینده این هنر جذاب و شریف دچار تردید گردند.

بر خود می‌دانیم که به عنوان بخش بسیار کوچکی از جامعه بزرگ، محترم و شریف نویسندگان ایرانی، این جایگاه مهم در شکل‌گیری زبان و فرهنگ کشورمان را ارج بنهیم.

صادقانه بر این باوریم که بسیار خوش اقبال بوده‌ایم و بی‌شک لطف پروردگار متعال نصیبمان شده است که زلفمان به زلف یاری چون قلم گره خورده و از لذت بی انتهای نوشتن بهره مند شده‌ایم.

نمیرم از این پس که من زنده‌ام


که تخم سخن را پراکنده‌ام

بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی فرخنده باد. سعید روستایی- نیما جاویدی»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها