کد خبر: 473170
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۱۶:۰۶:۰۰
| |

در پی کسب موفقیت وزارت فرهنگ در حوزه دولت الکترونیک

روحانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد

رییس‌جمهوری در پی کسب موفقیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه حوزه دولت الکترونیک، شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات، در جلسه شورای ملی فناوری اطلاعات در لوح تقدیری از خدمات و تلاش‌های سیدعباس صالحی و این وزارتخانه قدردانی کرد.

روحانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد
کد خبر: 473170
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۱۶:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جسله شورای ملی فناوری اطلاعات که امروز سوم فروردین برگزار شد آمده است: دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده است و برای تحقق این هدف، اقدامات مناسبی در ایجاد زیرساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمت رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

به گزارش ایرنا، بدین وسیله از تلاش های مجدانه جنابعالی در توسعه دولت الکترونیک و ارتقای شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات قدردانی و تشکر به عمل می‌آید.

امید است در سایه حضرت ولی عصر (عج) و اهداف دولت تدبیر و امید همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رضایت مندی مردم عزیز موفق و موید باشید.»

به گزارش ایرنا، به تلاش و همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال این وزارتخانه، چندی پیش از پروژه‌هایی همچون پنجره واحد مجوزها و خدمات وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، سامانه ارتباط شبکه سازمانی وفا، ایجاد و فعالسازی بیش از 400 پرتال اطلاع رسانی در سراسر کشور و متناسب سازی سازمان نفرات ادارات کل استانی با فضای مجازی رونمایی شد.

تولید 150 محصول چند رسانه ای در حوزه سواد رسانه ای و زیست مجازی در استان ها، اجرای پویش های استانی تولید و نشر محتوا در فضای مجازی و ایجاد و بهره برداری از سامانه شبکه تعاملی کسب و کارهای فرهنگی (پلتزار) از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است که در آخرین روزهای سال 99 به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها