جدیدترین توضیحات ساترا درباره توقف پخش سریال «قورباغه»

علی سعد مدیر پویش‌های مردمی و انتشار پیام ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) با انتشار رشته توئیتی درباره توقف پخش سریال «قورباغه» توضیح داد.

جدیدترین توضیحات ساترا درباره توقف پخش سریال «قورباغه»
کد خبر: 453288
|
۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۱۱:۱۹:۱۵

اعتمادآنلاین| علی سعد مدیر پویش‌های مردمی و انتشار پیام ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) با انتشار رشته توئیتی درباره توقف پخش سریال «قورباغه» توضیح داد.

توضیحات نماینده ساترا را در ادامه بخوانید:

«چند جمله در مورد سریال قورباغه: یکی از سیاست‌های ارزشمند ریاست محترم قوه قضاییه، پیگیری تخلفات مالی و احقاق حقوق عمومی بدون ضربه خوردن به تولید داخل و معیشت فعالان آن عرصه است.

در همین راستا بعد از اعلام توقیف موقت سریال قورباغه که پس از بازبینی، ممنوعیت پخش از منظر ساترا ندارد، رایزنی با دستگاه قضا را شروع کردیم تا به راه‌حلی دست یابیم که هم سریال امکان پخش یابد و در عین حال دغدغه‌های دستگاه قضا به طور کامل پوشش داده شود. خبر‌های خوشی در راه است که امیدواریم به تقویت هر چه بیشتر رسانه‌های داخلی منجر شود.»

گفتنی است؛ پلتفرم نماوا که قرار بود از دوشنبه (24 آذر) میزبان نمایش هفتگی «قورباغه» باشد، اعلام کرد به منظور پایش و نظارت بیشتر، پخش این سریال فعلا متوقف شده است.

سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی، تهیه‌کنندگی علی اسدزاده و سرمایه‌گذاری نماوا تولید شده است. نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان و ... از بازیگران این سریال هستند.

سریال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها