کد خبر: 452709
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۲:۴۴:۵۴
| |

اطلاعیه‌ جدید درباره نمایشگاه مجازی کتاب

خانه کتاب و ادبیات ایران اطلاعیه‌هایی را برای حضور ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب و عضویت ناشران و بهره‌مندی از خدمات سامانه پست کتاب صادر کرد.

اطلاعیه‌ جدید درباره نمایشگاه مجازی کتاب
کد خبر: 452709
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۲:۴۴:۵۴

اعتمادآنلاین| در اطلاعیه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران آمده است: پروانه نشر یا جواز کسب ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید تا پایان بهمن‌ماه سال جاری معتبر باشد و مرجع تشخیص اعتبار و صدور پروانه نشر، دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین کتاب‌هایی که از سال 1396 به بعد منتشر شده باشند قابلیت نمایش و فروش در نمایشگاه مجازی کتاب تهران را خواهند داشت.

بر اساس این اطلاعیه، کتاب‌هایی که تا پایان آذرماه سال جاری اعلام وصول شده باشند در نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل عرضه و فروش خواهند بود.

ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضروری است نسبت به افتتاح حساب در بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام کنند.

همچنین ناشران ملزم‌اند برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب‌ها اقدام کنند.

همچنین در اطلاعیه دیگر این موسسه عنوان شده است: با توجه به آغاز روند اجرایی نمایشگاه‌های مجازی کتاب و افتتاح نمایشگاه مجازی کتاب جنوب کرمان (29 آذرماه تا 3 دی) و همچنین الزام عضویت تمامی ناشران در سامانه پست، به اطلاع آن دسته از ناشرانی که هنوز در این سامانه ثبت ‌نام نکرده‌اند می‌رساند ضروری است در اسرع وقت نسبت به عضویت اقدام کنند.

ناشران می‌توانند از دو روش سامانه نمایشگاه مجازی کتاب و منو پنل ناشران و از طریق سامانه پست کتاب نسبت به ثبت نام در سامانه پست کتاب اقدام کنند. ناشران برای دسترسی به این سامانه هم می‌توانند به سایت https://www.ketab.ir مراجعه کنند.

ناشران می‌توانند با عضویت در سامانه پست کتاب از تسهیلاتی نظیر تخفیف ارسال مرسولات نمایشگاهی، جمع‌آوری سفارش‌ها از محل توسط شرکت پست، رهگیری مرسوله و... بهره‌مند شوند.

مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب هم شماره 91009898-021 است.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران نیمه دوم دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها