جورج کلونی سخنرانی مجازی می‌کند

بازیگر و کارگردان سرشناس درباره حرفه‌اش و نیز فیلم در دست نمایشش برای نتفلیکس در جشنواره فیلم لندن صحبت می‌کند.

جورج کلونی سخنرانی مجازی می‌کند
کد خبر: 436680
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۲ ۱۲:۱۶:۵۷

اعتمادآنلاین| شصت و چهارمین جشنواره فیلم لندن اعلام کرد جورج کلونی در این جشنواره سخنرانی می‌کند.‌ این بازیگر و فیلمساز درباره حرفه‌اش و نیز جدیدترین فیلمش که با عنوان «آسمان نیمه‌شب» برای نتفلیکس ساخته شده و دسامبر منتشر می‌شود، صحبت خواهد کرد.

این رویداد به صورت مجازی و شنبه 18 اکتبر (27 مهر) از ساعت 4 بعدازظهر به وقت لندن برگزار می‌شود. تماشای این برنامه در بریتانیا و جهان آزاد است و از طریق کانال یوتیوب جشنواره در دسترس خواهد بود.

برگزار کنندگان جشنواره با فهرست کردن فیلم‌هایی چون «شب عید مارس»، «فرزندان»، «در هوا» و دو فیلم «آقای فاکس شگفت‌انگیز» و «شب خوش و موفق باشی» که به عنوان فیلم‌های افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم لندن انتخاب شده بودند، یادآوری کردند که کلونی با این جشنواره پیوند دیرین داشته است.

آنها همچنین گفتند : تنها چند هفته پیش از نمایش جدیدترین فیلم کلونی یعنی «آسمان نیمه شب» و در حالی که وی هم بازیگر و هم کارگردان فیلم بوده است، و به تازگی از مراحل پس از تولید فیلم فاصله گرفته، درباره این فیلم برای مخاطبان صحبت می‌کند.

این فیلم آخرالزمانی درباره آگوستین با بازی کلونی است که دانشمندی تنها در قطب است که تلاش دارد تا در حالی که جهان با یک فاجعه اسرارآمیز روبه‌روست «سالی» با بازی فلیسیتی جونز و فضانوردان همراهش را از بازگشت به خانه منصرف کند.

این فیلم با اقتباس از رمان لیلی بروکس-دالتون ساخته شده و دیوید اویلوو، کایل چندلر و دمین بیچیر دیگر بازیگران فیلم هستند.

در جشنواره فیلم لندن امسال نشست‌های دیگری هم با حضور لتیتا رایت، ریز احمد و تیلدا سوینتون برگزار می‌شود.

شصت و چهارمین دوره این جشنواره امسال به صورت ترکیبی از رویدادهای فیزیکی و آنلاین از 7 اکتبر(16 مهر) کارش را شروع می‌کند و 18 اکتبر(27 مهر) به کارش خاتمه می‌دهد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها