روابط عمومی خانه تئاتر خبر داد:

لایو اینستاگرامی مدیرعامل خانه تئاتر با مدیر عامل صندوق اعتباری هنر

نشست مجازی مدیرعامل خانه تئاتر با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر چهارشنبه 25 تیر ماه، ساعت 18 در صفحه اینستاگرام خانه تئاتر، برگزار خواهد شد.

لایو اینستاگرامی مدیرعامل خانه تئاتر با مدیر عامل صندوق اعتباری هنر
کد خبر: 419389
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۱۱:۳۹:۵۴

اعتمادآنلاین| نشست مجازی مدیرعامل خانه تئاتر با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر چهارشنبه 25 تیر ماه، ساعت 18 در صفحه اینستاگرام خانه تئاتر، برگزار خواهد شد. در این نشست ابهام‌ها و پرسش‌های بیمه‌شدگان از طرف صندوق اعتباری هنر پاسخ داده می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل روابط عمومی خانه تئاتر، از آغاز شیوع کرونا، از سوی متولیان صنفی فرهنگی و هنری، تلاش‌های بسیاری برای بهبود شرایط معیشتی هنرمندانی شده که بیش از 5 ماه است که تمامی فعالیت های آنها متوقف شده است.

همچنین مسئولان صندوق هنر نیز وعده بخشودگی سه ماهه بیمه هنرمندان را دادند اما همچنان ابهاماتی برای اعضای صندوق اعتباری هنر وجود دارد.

بسیاری از هنرمندان تحت‌پوشش صندوق اعتباری هنر، برای پرداخت سه ماهه حق بیمه، شرایط بخشودگی، تمدید دفترچه، دریافت مابه التفاوت مبلغ تعرفه از صندوق و بیمه تکمیلی، پرسش‌های بسیاری دارند که نیازمند راهنمایی مسئولان مرتبط هستند.

برای پیگیری این مسایل و دریافت پاسخی برای این پرسش‌ها، خانه تئاتر نشستی مجازی با سیدحسین سیدزاده خواهد داشت.

در این نشست مجازی که در صفحه اینستاگرام خانه تئاتر به صورت لایو برگزار می شود، تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر، می توانند شرکت کرده و مطالبات و سوال های خود را اعلام کنند.

این نشست مجازی، چهارشنبه، 25 تیر ماه، ساعت 18، با حضور سیدحسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و شهرام گیل آبادی، مدیرعامل خانه هنر در صفحه اینستاگرام خانه تئاتر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها