کد خبر: 373053
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ ۱۰:۵۳:۲۰
| |

فروش جهانی «اسکای واکر» از 570 میلیون دلار عبور کرد

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» مجموع فروش جهانی خود را در روزهای نخست اکران به بیش از 570 میلیون دلار رساند.

فروش جهانی «اسکای واکر» از 570 میلیون دلار عبور کرد
کد خبر: 373053
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ ۱۰:۵۳:۲۰

اعتمادآنلاین| «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» به کارگردانی «جی. جی. آبرامز» که سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه جدید و در کل قسمت نهم از سری اصلی فیلم‌های «جنگ ستارگان» است، از تاریخ 20 دسامبر همزمان در آمریکای شمالی و گیشه بین‌المللی به روی پرده رفت و تا به امروز نزدیک به 290 میلیون دلار در آمریکا و 282 میلیون دلار در سالن‌های سینمای سایر کشورها فروخته تا مجموع فروش آن به 572 میلیون دلار برسد.

گرچه قسمت جدید از فیلم «جنگ ستارگان» با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان سینمایی همراه بوده اما این فیلم همزمان با روزهای آخر سال میلادی فروش خوبی داشته و امیدوارست در نهایت به فروش جهانی بالغ یک میلیارد دلار برسد.

اما سینماهای چین که معمولا یکی از بزرگ‌ترین منابع فروش فیلم‌های «جنگ ستارگان» بودند اقبال بسیار کمی به این فیلم جدید نشان داده‌اند و در هفته نخست اکران تنها 12.1 میلیون دلار و در مجموع تا به امروز کمتر از 30 میلیون دلار برای ساخته «جی.جی آبرامز» فروخته‌اند.

این در حالی است که «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» ساخته «آبرامز» در سال 2015 فروش آغازین 124 میلیون دلاری در چین ثبت کرده بود و فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان: در سال 2017 هم در هفته نخست اکران 69 میلیون دلار در چین فروش داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها