تلاش «جنگ ستارگان» برای شکستن رکورد فروش «انتقام جویان»

در حالی که مدت زیادی تا اکران «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» باقی مانده است، اما درباره رکورد شکنی‌های این فیلم گمانه زنی‌هایی مطرح شده است.

تلاش «جنگ ستارگان» برای شکستن رکورد فروش «انتقام جویان»
کد خبر: 355470
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۲:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| گمانه زنی‌ها در مورد فروش «خیزش اسکای واکر» شروع شده است و پیش بینی می‌شود که این فیلم می‌تواند از فروش قسمت قبلی خود یعنی «آخرین جدایی» پیشی بگیرد.

فروش این فیلم طبیعتا چشمگیر خواهد بود، اما از موفق‌ترین قسمت این مجموعه که در سال 2015 با عنوان «نیرو بر می‌خیزد» منتشر شده بود فروش بیشتری را تجربه نمی‌کند.

فروش «نیرو بر می‌خیزد» 2 میلیارد دلار بود و با این حساب «خیزش اسکای واکر» که رکورد پیش فروش بلیت «انتقام جویان:پایان بازی» را شکسته بود، به فروش کلی این فیلم نخواهد رسید.

آخرین تخمین‌ها نشان می‌دهد که قسمت جدید «جنگ ستارگان»، افتتاحیه‌ای در بازه 185 تا 225 میلیون دلار را تجربه می‌کند. «نیرو بر می‌خیزد» که با 248 میلیون دلار کار خود را آغاز کرد بیشترین فروش افتتاحیه در آن زمان را رقم زد. آخرین قسمت نیز که در در سال 2017 منتشر شده بود افتتاحیه 200 میلیون دلاری داشت.

فروش نهایی «خیزش اسکای واکر» نیز پیش بینی شده و محدوده 550 تا 750 میلیون دلار برای گیشه داخلی این فیلم در نظر گرفته شده است که باز هم شانسی برای رکورد فروش انتقام جویان در گیشه‌های داخلی ندارد، اما مطمئنا می‌تواند در بین پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینما قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «جنگ ستارگان:خیزش اسکای واکر» در تاریخ 20 دسامبر (29 آذر) اکران می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها