کد خبر: 329600
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه و عکس با عنوان هنروتجربه در گالری انتظام

مایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه و عکس با عنوان هنروتجربه روز گذشته افتتاح شد. این نمایشگاه که توسط گروه هنری طراحان بی‌مرز در گالری انتظام تهران با مدیریت سحر انتظامی با آثار هنرمندان ایران با موضوعات طبیعت، انسان معاصر و مستند برگزار شده تا بیست‌وسوم مردادماه دایر است.

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه و عکس با عنوان هنروتجربه در گالری انتظام
کد خبر: 329600
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایشگاه گروهی نقاشی، مجسمه و عکس با عنوان هنروتجربه روز گذشته افتتاح شد. این نمایشگاه که توسط گروه هنری طراحان بی‌مرز در گالری انتظام تهران با مدیریت سحر انتظامی با آثار هنرمندان ایران با موضوعات طبیعت، انسان معاصر و مستند برگزار شده تا بیست‌وسوم مردادماه دایر است.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور پرشور هنرمندان برگزار شد و در همان مراسم افتتاحیه از میان آثار حاضر به سه اثر برتر که توسط داوران نمایشگاه انتخاب شده بود جوایزی اهدا شد.

در این مراسم شعله خدادادی هنرجوی خوب گیلانی با دو اثر با نام «یاد خاطرات» با نظر داوران به عنوان یکی از برگزیدگان معرفی شد‌. این هنرمند قصد دارد به‌زودی نمایشگاهی از آثارش را به شکل انفرادی در در شهر رشت به نمایش بگذارد.

گفتنی است گالری انتظامی، فروردین‌ماه 1398 با مدیریت سحر انتظامی، کارشناس ارشد پژوهش هنر، آرتیست، نقاش و طراح و برادرزاده عزت‌الله انتظامی ملقب به آقای بازیگر و دختر قدرت‌الله انتظامی، رهبر ارکستر گروه کر بانوان و نوازنده ویولون و دختر عموی مجید انتظامی آهنگساز با بیش از 17 سال سابقه مدیریتی و گالری‌گردانی افتتاح شد.

این گالری با فضای تقریبی 100 مترمربع و گنجایش 50 اثر، ضمن تکریم هنرمندان پیشکسوت سعی در کشف استعدادهای جوان و شناخته‌نشده از سراسر ایران و شناساندن کلیه هنرها اعم از هنرهای ایرانی سنتی مدرن را دارد تا بستری باشد برای اعتلای هنر در ایران تا بازدید از آثار هنرمندان و امکان خرید آثار هنری برای همه اقشار مردم فراهم شود تا خانه هر ایرانی، چه کوچک و چه بزرگ، میزبان حداقل یک اثرهنری باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها