کد خبر: 329080
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۱:۳۲:۰۰
| |

«تیروتخته» در ایرانشهر روی صحنه می‌رود

محمدرضا خاکی قصد دارد یک نمایشنامه کمدی جدید با موضوع زندگی بازیگران تئاتر را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

«تیروتخته» در ایرانشهر روی صحنه می‌رود
کد خبر: 329080
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۱۱:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا خاکی مترجم، مدرس و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی و اجرای اثری نمایشی در سال جاری گفت: در حال ترجمه نمایشنامه‌ای از ژان ماری پیم نمایشنامه‌نویس فرانسوی هستم که هنوز به پایان نرسیده است. نامی که در ترجمه برای این نمایشنامه انتخاب کرده‌ام، «تیر و تخته» است.

او درباره موضوع نمایشنامه «تیر و تخته» توضیح داد: این نمایشنامه اثری کمدی و دارای 2 پرسوناژ است. نمایشنامه «تیر و تخته» به زندگی بازیگران تئاتر می‌پردازد و اثری درخور توجه است.

خاکی ادامه داد: نمایشنامه «تیر و تخته» برای اولین بار است که در ایران ترجمه می‌شود و بعد از پایان ترجمه، برای انتشارش هم اقدام می‌کنم.

این کارگردان تئاتر درباره تصمیم خود برای اجرای نمایشنامه «تیر و تخته»، اظهار کرد: از نیمه آبان سال جاری برای سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نوبت اجرایی دارم و قصدم بر این است که این نمایشنامه را در نوبت اجرایی مدنظر، روی صحنه ببرم.

او در پایان سخنان خود درباره انتخاب بازیگران این نمایش، گفت: هنوز در حال بررسی برای انتخاب 2 بازیگر نمایش هستم که به‌ زودی این کار انجام و بازیگران «تیر و تخته» مشخص می‌شوند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها