ارکستر های «هنرستان موسیقی دختران» در رودکی کنسرت می‌دهند

ارکستر سمفونیک و ارکستر ایرانی«هنرستان موسیقی دختران» روز دوم مرداد در تالار رودکی آثار آهنگسازان مطرح موسیقی ایرانی و موسیقی کلاسیک را روی صحنه می‌برند.

ارکستر های «هنرستان موسیقی دختران» در رودکی کنسرت می‌دهند
کد خبر: 323142
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ ۱۶:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| بنیاد رودکی، ارکستر سمفونیک و ارکستر ایرانی «هنرستان موسیقی دختران» با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی، ساعت 18 روز دوم مرداد تازه ترین کنسرت خود را در تالار رودکی تهران برگزار می کند.

ارکستر ایرانی هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی هیلا فیض پور در این کنسرت قطعات «خاطرات رفته» (قطعاتی برای عود و ارکستر) به آهنگسازی و تنظیم بهزاد عبدی، «آفتاب نیمه شب» با تنظیم حسین بهروزی نیا و به سرپرستی گلنوش صالحی، «خاموشی» به آهنگسازی و تنظیم حسین علیزاده، «در قفس» با تنظیم حسین علیزاده را اجرا می‌کند.

این ارکستر به رهبری محمدرضا فیاض نیز قطعات «مقدمه بیات اصفهان» به آهنگسازی و تنظیم محمدرضا فیاض، «چهار مضراب جامه دران» به آهنگسازی پرویز مشکاتیان و تنظیم محمدرضا فیاض، «رنگ بیات اصفهان» به آهنگسازی درویش خان و تنظیم محمدرضا فیاض را روی صحنه می‌برد.

در بخش بعدی این برنامه، گروه گیتار هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی مهرداد پاکباز، قطعات «بیژن و منیژه» به آهنگسازی و تنظیم حسین دهلوی و کنسرتو هندل شماره 4 به آهنگسازی و تنظیم هندل را می‌نوازد.

هچنین در این برنامه ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی دختران به رهبری سهراب کاشف قطعات کلاسیک از بتهوون، هایدن، دورژاک و شوبرت را اجرا می‌کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها