کد خبر: 289717
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۶:۰۰
| |

از آثار مستندنگاران ایرانی در پاریس رونمایی می‌شود

جمعه، 13 اردیبهشت مراسم رونمایی از کتاب عکاسان مستند و خبری ایران در نمایشگاه «ایران فوتو- درون و بیرون» در پاریس برگزار خواهد شد. این آثار با همکاری چاپ و نشر نظر منتشر شده و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

از آثار مستندنگاران ایرانی در پاریس رونمایی می‌شود
کد خبر: 289717
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایشگاه عکس گروهی با عنوان «ایران فوتو- درون و بیرون» با آثاری از 20 هنرمند ایرانی در انجمن فرهنگ و هنر خاورمیانه پاریس برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با کیوریتوری زهرا جهانبخش از 3 اردیبهشت برپا شده و نمایش آثار تا 17 اردیبهشت در نگارخانه بین‌المللی هنرها در انجمن فرهنگ و هنر خاورمیانه پاریس برپاست.

«ایران فوتو- درون و بیرون»، جمعه (13 اردیبهشت) با رونمایی و معرفی کتاب‌های دو عکاس ایرانی ادامه پیدا می‌کند. کتاب «انقلاب 57» اثر مریم زندی و کتاب «انقلابیون» اثر کاوه کاظمی، در این نمایشگاه معرفی می‌شوند که نشر و چاپ هر دو کتاب توسط نشر «نظر» انجام شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، همزمان با مراسم رونمایی، مریم زندی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و ضمن امضای کتاب برای علاقه‌مندان، با مخاطبان گفت‌وگو خواهد کرد.

مریم زندی

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «انقلاب 57» با حضور مریم زندی، روز شنبه 14 اردیبیهشت نیز در انتشارات «لامارتان» برگزار خواهد شد. این مراسم که با دعوت عطا آیتی، مدیر بخش ایرانشناسی انتشارات لامارتان برگزار می‌‌شود، به بررسی عکاسی معاصر در ایران و عکس‌های مریم زندی اختصاص دارد.

نمایشگاه «ایران فوتو- درون و بیرون» با همکاری بخش فرهنگی سفارت فرانسه در ایران، انجمن بادگیر، گالری اثر و انتشارات نظر 3 اردیبهشت آغاز به کار کرد و تا 17 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه مجموعه کتاب‌های عکس که در موسسه چاپ و نشر نظر منتشر شده، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها