کد خبر: 257974
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۱:۰۶:۰۰
| |

غزال حسینی:

«بیست و پنج درصد» درباره عشق است

کارگردان نمایش «بیست و پنج درصد» تاکید کرد این نمایش درباره واگویه های فردی است که در سیاه چاله ذهنی اسیر شده است.

«بیست و پنج درصد» درباره عشق است
کد خبر: 257974
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| غزال حسینی بازیگر و کارگردان نمایش «بیست و پنج درصد» که در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه است گفت: این نمایش از دوم دی ماه اجرای خود را آغاز کرده است و هر روز ساعت 19:15 روی صحنه می رود. البته به دلیل زمان اجرا کمی در جذب مخاطب مشکل داشتیم اما تا اینجا از استقبال و بازخورد تماشاگران راضی هستم.

وی درباره ویژگی های نمایش توضیح داد: «بیست و پنج درصد» روایتگر فضای ذهنی فردی است که اتفاقاتی در ذهنش رخ می دهد از این همین رو در این نمایش فضای سیال ذهن جریان دارد و نمی توان گفت که نمایش رئالیستی است یا رئالیسم جادویی حتی به فضای نمایش کمی فانتزی و سوررئال نیز تزریق شده است اما در نهایت بستگی به برداشت مخاطب دارد چون من به عنوان کارگردان زیاد خودم را در چارچوب سبک و ژانر قرار ندادم.

حسینی درباره صحنه پردازی نمایش بیان کرد: برای اینکه فضای ذهنی کاراکتر اصلی نمایش به درستی منتقل و تصور گرفتار شدن او در سیاه چاله ذهنی اش به درستی به مخاطبان ارایه شود دکور نمایش ساده و مینیمال طراحی شده است. کاراکتر نمایش در سیاه چاله ای از ذهن خودش گرفتار شده و در این فضا خاطره سازی می کند و از این طریق مخاطب با داستان درگیر می شود.

وی در پایان درباره ویژگی های دیگر نمایش عنوان کرد: «بیست و پنج درصد» نمایشی درباره عشق است؛ عشقی که بین آدم ها جریان پیدا می کند و حد و مرز نمی شناسد. عشق قادر است حتی سنگدل ترین افراد را هم در دام بیندازد. بطن اتفاقات نمایش بر پایه یک رابطه عاشقانه استوار است که البته فضاهای دیگری هم در آن شکل می گیرد.

هامون سیدی، فرزانه شجاعی، پوریا توکل خواه، محمدرضا یعقوب کاظمی، محمد حسن هاشمی، غزال حسینی بازیگران نمایش «بیست و پنج درصد» هستند که تا 21 دی ماه در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها