سریال‌های کمدی دوباره به تلویزیون باز می‌گردند؟

تهیه‌کننده سریال‌های «پاورچین» و «شب‌های برره» تنها راه بازگشت سریال‌های کمدی به تلویزیون را بها دادن به برنامه‌سازانی دانست که هنوز به طور کامل جذب سینما نشده‌اند. همچنین فرصت دادن به نویسنده‌ها، گروه‌ها و چهره‌های جوان و جدیدی که بتوانند در بلندمدت جایگزین برنامه‌سازان قبلی شوند.  

سریال‌های کمدی دوباره به تلویزیون باز می‌گردند؟
کد خبر: 244950
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۰۹:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن چگینی درباره‌ی وضعیت سریال‌های تلویزیون که اغلب با محتوای غم و اندوه به روی آنتن می‌روند، اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم که تلویزیون محوریت غم و اندوه را برای ساخت سریال‌ها در نظر گرفته باشد. تصور من این است که با توجه به سختی ساخت سریال‌های طنز، کمبود برنامه‌سازان این ژانر در تلویزیون و کوچ گسترده نویسنده‌های کمدی به سینما، خود به خود تولید این آثار کم شده و جای خود را به ملودرام‌های اجتماعی در تلویزیون داده است.

تهیه‌کننده سریال‌های «ساختمان پزشکان» و «مسافران» درباره‌ی تغییر ذائقه مخاطبان برای تماشای یک ژانر تلویزیونی مشخص، تصریح کرد: درباره تغییر ذائقه مخاطبان باید توجه داشت که تاثیرگذاری سریال‌ها و برنامه‌های نمایشی در ذهن مخاطب بسیار کوتاه‌مدت خواهد بود و اینکه یک سریال ملودرام باعث انتقال غم و اندوه به مخاطب و یا یک اثر کمدی باعث شور و نشاط مردم می‌شود، صحیح نیست. آثار نمایشی بیشتر باعث سرگرمی مردم می‌شوند.

چگینی تاکید کرد: غم، اندوه و ناامیدی در یک جامعه با یک مجموعه کمدی التیام نمی‌یابد، همانطور که نشاط یک جامعه با یک اثر تلخ از بین نمی‌رود. آثار نمایشی شادی و اندوه را برای لحظه‌ها می‌سازند و هردو برای یک رسانه لازم و ملزوم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها