کد خبر: 229305
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۴:۲۷:۰۰
| |

با حضور در مجموعه تئاتر شهر؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای «دزد لالایی‌ها» نشست

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته با حضور در مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «دزد لالایی‌ها» در هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک نشست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای «دزد لالایی‌ها» نشست
کد خبر: 229305
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۴:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعباس صالحی ششم شهریور ماه با همراهی سید محمدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت ارشاد و شهرام کرمی مدیر اداره کل هنرهای نمایشی و در آخرین روز اجرای نمایش‌ها به تماشای نمایش «دزد لالایی‌ها» نشست.


او ابتدا در دیداری دوستانه با مرضیه برومند دبیر هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی به گفتگو پرداخت و برومند به نمایندگی از هنرمندان نمایش عروسکی، دغدغه‌های مهمی را که در این حوزه وجود دارد، با وزیر مطرح کرد.


در ادامه، سید عباس صالحی با همراهی حسینی و شهرام کرمی به تالار قشقایی تئاتر شهر رفت و به تماشای نمایش «دزد لالایی‌ها» نشست.


آرش شریف‌زاده کارگردان این نمایش با قدردانی از صالحی برای تماشای یک نمایش کودک تصریح کرد: جشنواره هفدهم نمایش عروسکی یک جشنواره خاص بود و امیدوارم بیشتر شاهد اجرای نمایش‌های کودک باشیم و مردم بیشتر با این تئاتر آشنا شوند.


نمایش «دزد لالایی‌ها» برای گروه سنی کودک به صحنه رفت و کودکان حاضر در سالن با این نمایش ارتباط خوبی برقرار کردند. همچنین در میان تماشاگران این نمایش، کریستف رضاعی آهنگساز نیز حضور داشت که به همراه دو دختر کوچک خود به تماشای این نمایش نشسته بود.


آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک امشب هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها