کد خبر: 224564
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۲:۲۷:۰۰
| |

بسته فیلم‌های کوتاه ایرانی در ایتالیا اکران می‌شود

فیلم‌های کوتاه اکران تابستانه که به تازگی در گروه «هنر و تجربه» روی پرده رفته‌اند، همزمان در شهر رم ایتالیا به نمایش در خواهند آمد.

بسته فیلم‌های کوتاه ایرانی در ایتالیا اکران می‌شود
کد خبر: 224564
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۲:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| آرش عباسی مدیر هنری جشنواره فیلم‌های کوتاه افق‌های ایران «Orizzonti dell'Iran» که در ایتالیا برگزار می‌شود، گفت: طی رایزنی‌هایی که با مسئولان و کارگردانان اکران عمومی فیلم‌های کوتاه تابستانه داشتیم، مقرر شد تور اروپایی این فیلم‌ها از ایتالیا و جشنواره «افق‌های ایران» آغاز شود.

وی افزود: بدین ترتیب این فیلم‌ها در روز پنجشنبه 9 آگوست 2018 طی مراسمی در «Palazzo Merulana» شهر رم به نمایش در خواهند آمد و نشستی درباره سینمای کوتاه و فیلم‌های اکران شده با حضور کارشناسان، مدیران این فستیوال هنری و تماشاگران برگزار خواهد شد.

عباسی ادامه داد: انجمن فرهنگی ایتالیایی ایرانی «الفبا» به اتفاق سازمان فرهنگی «Coop Cultura» برگزار کننده جشنواره فیلم افق‌های ایران هستند. همچنین بنای تاریخ «Palazzo Merulana» به تازگی ترمیم شده و در اختیار شهروندان رم قرار گرفته است.

«#ساعت چهار» به کارگردانی عاطفه محرابی، «تناوب» به کارگردانی علی خوشدونی فراهانی، «سکوت» به کارگردانی مشترک فرنوش صمدی و علی عسگری، «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی و «مارلون» به کارگردانی درناز حاجی‌ها فیلم‌های کوتاه حاضر در این تور اروپایی اکران هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها