کد خبر: 222974
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۷:۰۰
| |

محسن تنابنده در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

سیروس مقدم در فیلم «قسم» مشاور کارگردان است/ از 15 شهریور مراحل تولید فیلم «قسم» شروع می‌شود

محسن تنابنده گفت: «متاسفانه خبر‌های فیلم «قسم» به اشتباه مخابره شده است. آقای سیروس مقدم در این فیلم کارگردانی نمی‌کنند. یعنی این اثر دو کارگردان هم زمان ندارد.»

سیروس مقدم در فیلم «قسم» مشاور کارگردان است/  از 15 شهریور مراحل تولید فیلم «قسم» شروع می‌شود
کد خبر: 222974
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| روز گذشته در خبرها عنوان شده بود که فیلم «قسم» به شکل مشترک توسط تنابنده و سیروس مقدم جلوی دوربین می‌رود ، اما محسن تنابنده کارگردان این اثر در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین کارگردانی مشترک با سیروس مقدم را تکذیب کرد که در ادامه جزئیات آن را خواهید خواند:

محسن تنابنده کارگردان فیلم«قسم» درباره این اثر به اعتمادآنلاین گفت: « متاسفانه خبر‌های فیلم «قسم» به اشتباه مخابره شده است. آقای سیروس مقدم در این فیلم کارگردانی نمی‌کنند. یعنی این اثر دو کارگردان هم زمان ندارد. به شخصه و به تنهایی مسئولیت کارگردانی و نویسندگی اثر را بر عهده دارم و امیدوارم اثری باشد که مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند.»

تنابنده ادامه داد: «آقای سیروس مقدم در این اثر مشاور هستند و در این زمینه بنده را کمک خواهند کرد که باعث می‌شود امیدواری زیادی نسبت به «قسم» به وجود بیاید. قرار است که از 15 شهریور مراحل تولید فیلم شروع شود. اکنون انتخاب بازیگر نداشته‌ایم. البته در روزهای‌ آینده درباره انتخاب بازیگران فیلم هم خبر خواهم داد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها