کد خبر: 343870
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۳:۳۶:۲۷
| |

ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

نخستین مدرسه‌ فرزندان زنان سرپرست خانوار با 1300 دانش آموز افتتاح شد/ هزینه‌های تحصیل در این مدرسه رایگان است

سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران با حضور در مراسم افتتاح نخستین مدرسه ویژه فرزندان زنان سرپرست خانوار ایتام از شناسایی و گردآوری یک هزار و 300 دانش آموز حائز شرایط برای حضور در این مدرسه خبر داد و گفت: تمامی هزینه‌های تحصیل در این مدرسه رایگان است.

نخستین مدرسه‌ فرزندان زنان سرپرست خانوار با 1300 دانش آموز افتتاح شد/ هزینه‌های تحصیل در این مدرسه رایگان است
کد خبر: 343870
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۳:۳۶:۲۷

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ‍در آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 98-99، در نخستین روز از فصل تعلیم و تربیت در مدرسه متقین که مدرسه ای ویژه فرزندان زنان سرپرست خانوار ایتام واقع در منطقه 12 حضور یافت.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، ضمن گرامیداشت ماه مهر و مهربانی، زنگ مقاومت و مهر حسینی را با حضور شهردار منطقه 12، رئیس آموزش و پرورش منطقه 12 و نماینده اوقاف به صدا درآورد.

ذوالقدر با بیان اینکه این مدرسه برای دختران ایتام است که مادر آن‌‎ها سرپرستی خانوار را به عهده دارند، افزود: این دختران دانش آموز از سراسر شهر تهران شناسایی شده و در این مدرسه گردآوری شدند و با توجه به شرایط خاصی که دارند، در این مدرسه آموزش‌های لازم را می‌‎بینند و در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می‌شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مدرسه در حال حاضر یک هزار و 300 دانش آموز دارد، افزود: مجمتع و ساختمان این مدرسه با حمایت سازمان اوقاف و شهرداری افتتاح شد که امیدواریم با توجه به آماری که از زنان سرپرست خانوار وجود دارد، تعداد بیشتری از این مدارس در شهر تهران احداث شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری اینکه این مدرسه به صورت هیأت امنایی اداره می‌‎شود و تمام هزینه‌های تحصیل در این مدرسه رایگان است، اضافه کرد: در مجموع تلاش شده در این مدرسه بهترین شرایط آموزشی برای دانش آموزان فراهم شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها