کد خبر: 659590
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۲۰:۴۵:۰۱
| |

توصیه به مسئولان؛ از منتقدان منصف و معتدل تقدیر کنید وگرنه راه بر براندازان باز می‌شود

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید از منتقدین منصف و معتدل تقدیر به عمل آورند و به مطالبی که مطرح می‌کنند توجه جدی نمایند و ترتیب اثر بدهند.

توصیه به مسئولان؛ از منتقدان منصف و معتدل تقدیر کنید وگرنه راه بر براندازان باز می‌شود
کد خبر: 659590
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۲۰:۴۵:۰۱

روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرد که مسئولام باید از منتقدان منصف و معتدل تقدیر کنند.

به گزارش جمهوری اسلامی، خوشبختانه بسیاری از افراد روحانی که اهل انتقاد هستند، روش اعتدالی را پیشه خود کرده‌اند و از افراط و تفریط پرهیز می‌کنند. مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید از منتقدین منصف و معتدل تقدیر به عمل آورند و به مطالبی که مطرح می‌کنند توجه جدی نمایند و ترتیب اثر بدهند. منتقدین منصف، خیرخواهان نظام و مردم و کشور هستند و وجود آنها برای جلوگیری از انحراف حکمرانان از مسیر حق و عدل، ضرورت دارد و فقدانشان به ضرر کشور و حتی به ضرر حکمرانان است.

این روزنامه افزوده است: اهمیت استقبال حکمرانان از منتقدین منصف و معتدل در اینست که ترتیب اثر دادن به نقطه ‌نظرات آنان، راه را بر افراد تخریب‌گر و برانداز که در پوشش منتقد ظاهر می‌شوند می‌بندد و جامعه را از عوارض منفی آنچه آنها مطرح می‌کنند مصون نگه می‌دارد. 

روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: آنچه مایه تاسف است اینست که در اثر عدم توجه مسئولین به انتقادهای منصفانه و خیرخواهانه، عرصه برای کسانی که در پوشش انتقاد، اغراض براندازانه خود را دنبال می‌کنند باز می‌شود. مهم‌تر اینکه با میدان‌دار شدن عناصر افراطی، فرهنگ اعتدال به فراموشی سپرده می‌شود و در تمام زمینه‌ها فرهنگ افراط رشد می‌کند. این، خطر بزرگی است که روحانیت باید با آن مبارزه کند و به آن اجازه رشد یافتن ندهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها