کد خبر: 657357
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۸ ۱۸:۴۰:۱۵
| |

می‌گویند فقط یک دختربچه زخمی شده اما نمی‌گویند در تابوت‌های جازساز شده چیست؟/ وعده صادق برای استفاده از مهمات در آستانه انقضا بود

روزنامه کیهان نوشت: باید سران خبیث صهیون بدانند که یهودیان ساکن اسرائیل، هنوز منتظر آزادی فرزندان اسیرشان هستند و اکنون هرگز مرگ عزیزان خود به خاطر مار و عقرب گزیدگی و فتق و واریکوسل را نمی‌پذیرند. آنها خواهند پرسید اگر حمله ایران ناموفق و گنبدآهنین موفق بوده، پس فرزندان و پدران ما کجا هستند؟

می‌گویند فقط یک دختربچه زخمی شده اما نمی‌گویند در تابوت‌های جازساز شده چیست؟/ وعده صادق برای استفاده از مهمات در آستانه انقضا بود
کد خبر: 657357
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۸ ۱۸:۴۰:۱۵

روزنامه کیهان مدعی تلفات جانی زیاد اسرائیل پس از حمله موشکی ایران شده است.

به گزارش کیهان، عملیات موفق «وعده صادق» در اصل تنبیه بی‌ادبان بود، نه جنگ و انتقام. اسرائیل، نه کشور است و نه خاکی دارد و نه در قواره مقابله با ایران است که بخواهیم با او بجنگیم. توله‌ای است که به پا می‌پیچد. وعده صادق، غیر از آنکه مهمات در آستانه انقضاء را صرف کار خیر کرد، آزمایشی بود تا توان پدافندی اسرائیل و آمریکا و انگلیس و فرانسه محک بخورد. 

این روزنامه افزوده است: عادتشان است پس از شکست بگویند غیر از چند نفر ضربه مغزی، تلفاتی نداشتیم؛ ساختمانهای خالی را زدند و چند موشک در خاک خودشان فرود آمد؛ تنها یک دختربچه زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد[با بغض] و... ولی بعد نمی‌گویند در تابوتهایی جاساز شده که شبانه به پایگاه‌های خود در کشورهای اطراف می‌برند و قبلاً به بهانه فوتی کرونایی خودشان دفن می‌کردند را این بار چگونه توجیه می‌کنند؟ باید سران خبیث صهیون بدانند که یهودیان ساکن اسرائیل، هنوز منتظر آزادی فرزندان اسیرشان هستند و اکنون هرگز مرگ عزیزان خود به خاطر مار و عقرب گزیدگی و فتق و واریکوسل را نمی‌پذیرند. آنها خواهند پرسید اگر حمله ایران ناموفق و گنبدآهنین موفق بوده، پس فرزندان و پدران ما کجا هستند و چرا شما این همه اضطراب دارید و نشست اضطراری می‌گذارید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها