کد خبر: 657238
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۰۹:۵۶:۴۹
| |

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا:

اقدام اخیر پاسخ قطعی ایران به اسرائیل نبود و در حد تنبیه هم نمی‌دانم، فقط یک ضرب شصتی بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا گفت: عملیات اخیر(وعده صادق) در پاسخ به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، تنها گوشه‌ای از پاسخ‌هایی بود که می‌شد، داده شود و به عنوان یک کارشناس نظامی می‌گویم این پاسخ قطعی ایران نبود و در حد تنبیه هم نمی‌دانم و فقط یک ضرب شصتی بود که به رژیم اشغالگر قدس داده شد و اگر نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد.

اقدام اخیر پاسخ قطعی ایران به اسرائیل نبود و در حد تنبیه هم نمی‌دانم، فقط یک ضرب شصتی بود
کد خبر: 657238
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۰۹:۵۶:۴۹

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا صبح امروز ۲۷ فروردین ماه در دیدار فرماندهان ارتش با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به هم افزایی و اتحاد بین نیروهای مسلح کشور بیان کرد: امروز بازدارندگی کشور به حدی است که به کوچکترین تهدیدات نظامی بزرگترین، ارزشمندترین و قوی‌ترین پاسخ‌ها را خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: عملیات اخیر(وعده صادق) در پاسخ به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، تنها گوشه‌ای از پاسخ‌هایی بود که می‌شد، داده شود و به عنوان یک کارشناس نظامی می‌گویم این پاسخ قطعی ایران نبود و در حد تنبیه هم نمی‌دانم و فقط یک ضرب شصتی بود که به رژیم اشغالگر قدس داده شد و اگر نیاز باشد پاسخی کوبنده و قطعی خواهیم داد اما بستگی به عملکرد رژیم صهیونیستی دارد و مطمئن هستیم اگر عقل و تدبیر داشته باشند دیگر چنین خطای محاسباتی نخواهند کرد.

وی فرهنگ جهادی را از جمله اهداف یگان‌های رزمی برشمرد و تصریح کرد: نیروهای ارتش بصیرت بالایی نسبت به جامعه در زمینه داخلی و خارجی دارند.

امیر غلامعلیان ادامه داد: نیروهای ارتش همه تحرکات و فعالیت‌های دشمن را در مرزها رصد می‌کنند و در سرتاسر مرزها مستقر هستند و در کنار سایر نیروهای مسلح نقش اصلی در تامین امنیت دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا با بیان این مطلب که رژه پیاده و خودرویی در روز ۲۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد، افزود: ولایتمداری شعار اصلی ارتش جمهوری اسلامی است و به عنوان سرباز ولایت در کنار ولایت برای حراست از مرزهای کشور انجام وظیفه می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: اطعام ایتام شهر کرمان، توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه بین زوجین نیازمند، برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان صیاد شیرازی و قرنی از جمله برنامه‌های دهه گرامیداشت ارتش بود که تاکنون برگزار شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • اسداله رجایی رامشه ارسالی در
    دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

    با سلام
    ضرب شست اشتباه تایپ شده

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها