کد خبر: 656945
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

چشم بستن کاظم صدیقی بر واقعیت نوبر است؛ چرا دستگاه قضایی و ستاد نمازجمعه کاری نمی‌کنند؟

روزنامه هم میهن نوشت: رفتار توجیه‌گرانه کاظم صدیقی موجب شد که مردم و حتی نمازگزاران جمعه به‌کلی ناامید شوند و بخشی از آنان، با عدم حضورشان در نمازجمعه این موضوع را نشان دادند. پس ایشان چگونه می‌گوید که این ماجرا اثری بر اراده مردم نداشته است؟ این اندازه چشم بستن بر واقعیات نوبر است.

چشم بستن کاظم صدیقی بر  واقعیت نوبر است؛ چرا دستگاه قضایی و ستاد نمازجمعه کاری نمی‌کنند؟
کد خبر: 656945
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه هم میهن از رفتار توجیه‌گرایانه کاظم صدیقی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش هم میهن، رفتار و مهمتر از آن پاسخ‌های توجیه‌گرانه ایشان (کاظم صدیقی) موجب شد که مردم و حتی نمازگزاران جمعه به‌کلی ناامید شوند و بخشی از آنان، با عدم حضورشان در نمازجمعه این موضوع را نشان دادند. پس ایشان چگونه می‌گوید که این ماجرا اثری بر اراده مردم نداشته است؟ این اندازه چشم بستن بر واقعیات نوبر است.

این روزنامه افزوده است: اگر از سخنان دیروز آقای صدیقی بگذریم، پرسش این است که چرا دستگاه قضایی اقدامی نکرده؟ و چرا ایشان دوباره به نمازجمعه دعوت شدند؟ دستگاه قضایی در توضیح ماجرا به این بسنده کرده که خرید و فروش باغ ۴۲۰۰متری اقاله یا فسخ شده است. این پاسخ حقوقی نیست؛ بلکه باید درباره این ماجرا به‌صورت ماهوی نظر داد که آیا فروش اولیه قانونی بوده یا مصداق سوءاستفاده و فساد است؟ اگر آن فروش قانونی بوده، فسخ یا عدم فسخ آن برای دادگاه موضوعیتی ندارد و اگر این کار جرم بوده، آنگاه باید دادسرا ورود کند. فارغ از اینکه بیع مزبور فسخ شده باشد یا نشده باشد.ستاد نمازجمعه نیز باید تا تعیین‌تکلیف نهایی پرونده از دعوت وی استنکاف می‌کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها