کد خبر: 656231
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۸ ۲۳:۲۰:۰۰
| |

گور اسرائیل کنده شد؛ به شهادت رساندن سرداران سپاه ناشی از وحشت فروپاشی است

روزنامه کیهان نوشت: این فروپاشی دیروز نزدیک‌تر شد. مردم روزه دار در سراسر کشور با برپایی بزرگ‌ترین راهپیمایی روز قدس، گور اسرائیل را کندند.

گور اسرائیل کنده شد؛ به شهادت رساندن سرداران سپاه ناشی از وحشت فروپاشی است
کد خبر: 656231
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۸ ۲۳:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان نوشت که راهپیمایی روز قدس روز گذشته گور اسرائیل را کند.

به گزارش کیهان، با وجود استیصال اسرائیل در نابود کردن مقاومت فلسطین و جنایات وحشیانه آن علیه مردم، رژیم از چندین سو زیر حملات زنجیره مقاومت اسلامی است و می‌داند ضربات، به موجودیت آن وارد می‌شود. مقتدای انقلاب بار دیگر مژده اقامه نماز در قدس شریف را دادند و احرار عالم را دلگرم کردند. شرایط منطقه به لحاظ راهبردی علیه اسرائیل و در دستان ایران اسلامی است و رژیم غاصب در روندی پرشتاب روی قوس سقوط قرار دارد. اگر با شهادت نیروهای پاکباخته سپاه، سر و صدایی برپا می‌کند، ناشی از وحشت فروپاشی است. این فروپاشی دیروز نزدیک‌تر شد. مردم روزه دار در سراسر کشور با برپایی بزرگ‌ترین راهپیمایی روز قدس، گور اسرائیل را کندند.

در این مطلب آمده است: راهپیمایی دیروز، بی‌سابقه‌ترین و پرشکوه‌ترین روز قدس از زمان برپایی این راهپیمایی به فرمان امام خمینی(ره) بود. اسرائیل هر چند دیر، اما دیروز فهمید که وارد چه باتلاقی شده و چه بلای غیر قابل جبرانی را بر سر موجودیت نامشروع خود آورده است. بلایی که ساختار آن نه صرفا نظامی، بلکه معطوف به خشم و خروش کم‌نظیر افکار عمومی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها