کد خبر: 655652
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۰ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

آیا دولت می‌خواهد از حقوق کارمندان برای مردم فلسطین برداشت کند؟

تصویب شود هر کس می خواهد از حقوقش برای فلسطین اختصاص دهد.

آیا دولت می‌خواهد از حقوق کارمندان برای مردم فلسطین برداشت کند؟
کد خبر: 655652
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۰ ۲۱:۳۰:۰۰

اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت می توانیم در اینجا تصویب و برای دولت مصوبه ابلاغ شود که هرکس هر مقدار می خواهد از حقوق خود را برای فلسطین اختصاص دهد.

به گزارش شبکه دانشجو، وی ادامه داد در این مدت توانسته ایم از طریقی کمک ها را به داخل فلسطین برسانیم. راه های کمک رسانی با تمام سختی ها وجود دارد.

 14 فروردین ماه برنامه تحلیلی - پژوهشی در ارتباط با طوفان الاقصی و نتایج و دستاورد های آن برگزار خواهد شد. جمهوری اسلامی در امر مقاومت پیشقدم بوده است و مهم است در مسئله آتش بس نیز اقداماتی انجام دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • الیاس ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

    وقتی می‌خواهند حقوق کارمندان را اضاف کنند هیچ کس مخالفت نمی‌کند ولی وقتی می‌خواهند حقوق کارگران بیچاره را اضاف کنند باید هفت خان رستم را طی کنند و همه مخالفت می‌کنند، در صورتی که حقوق کارگر از بیت المال خرج نمی‌شود ! ولی حقوق کارمندان از پول بیت المال خرج می‌شود ، آیا این است عدالت ؟ آیا این است حقوق مستضعفین که العان در جنوب کشور بخصوص در شهری در جنوب کرمان آیا در بعضی ادارات عدالت وجود دارد ! آیا کسی هست که نظارت کند و آیا نامه های مردم که می‌فرستند به مسئولان چرا جواب داده نمی‌شود و یا جواب آن بر می‌گردد به همان اداره که ازش انتقاد شده و شخص منتقد و شکایت کننده خبری ندارد ، واقعا نمی‌دانیم، ! واقعا چرا زنده ایم که این همه بی عدالتی را تحمل کنیم در کشوری که حرفش حرف دین است ولی در عمل چرا جوری دیگر هست ، آیا این که نظارت نبوده بر بعضی ادارات اینجور شده یا نه قوانین اینجوریه ، آیا کسی هست که ما را قانع کند ، صداوسیما که یک طرفه حرف مسئولین را به ما تحمیل می‌کند و اسمش رسانه ملی هست ، چرا اسم بعضی ادارات با عمل آنها در تضاد است ! آیا این هم از بی نظارتی هست ؟؟؟؟؟؟ حرف بزنی و انتقاد کنی میشی آدم بد ! پناه می‌بریم به خودش

  • میلاد ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

    یه زمانی صدام به ایران حمله کرد و ما ۳۰۰هزار شهید دادیم تا یک وجب از خاک وطن از کشور از ما نگیرند ، ولی العان اداره منابع طبیعی زمین های مردم را بدون اینکه آنها خبر داشته باشند به اسم منابع طبیعی سند می‌زند و تا حرف میزنی می‌گویند سند داری ؟ !!! جالب اینجاست وقتی میخواهی بروی سند بگیری باید نامه از خود منابع طبیعی بگیری و جالب تر اینجاست به ما نامه نمی‌دهد برای گرفتن سند زمین آبا اجدادی خودمان ولی خودش چون همه چیز دست خودشان است سند زمین مردم را به نام منابع طبیعی می‌گیرند و می‌فروشند به سایر ادارات !!!!! به این می‌گویند عدالت !! تا جلوی آنها ایستادگی کنی سوره جلسه می‌کنند و هزار جور محکوم میشوی و میری زندان .......... بقران محمد از بس استرس داریم نمی‌توانیم بخوابیم یعنی باید تو این چند سال عمر هر روز با استرس زندگی کنیم که مبادا زمین اجدادی مان از دست ما برود ...... از چند راه باید غم بخوریم یک غم و دوتا نیست زندگی گان شده با استرس و می‌خواهیم دیوانه شویم ، ممنون از اعتماد آنلاین پخش کنید اجرتان با سیدالشهدا

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها