کد خبر: 653532
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ۱۹:۴۰:۵۸
| |

کیهان: دوم شدن امیرحسین ثابتی در انتخابات تهران نشانه بلوغ سیاسی رای‌دهندگان تهرانی است!

روزنامه کیهان نوشت: نتایج انتخابات در تهران و برخی استان‌ها بیانگر بلوغ سیاسی رای دهندگان است. در حالی که اختلاف سلیقه زیادی میان احزاب و جریان‌های وفادار به انقلاب وجود داشت و لیست‌های متعددی ارائه شده بود، ترکیبی از لیست‌های موجود رای اکثریت را کسب کردند.

کیهان: دوم شدن امیرحسین ثابتی در انتخابات تهران نشانه بلوغ سیاسی رای‌دهندگان تهرانی است!
کد خبر: 653532
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ۱۹:۴۰:۵۸

روزنامه کیهان معتقد است نتیجه انتخابات در شهر تهران نشانه بلوغ سیاسی رای‌دهندگان است. 

به گزارش کیهان، نتایج انتخابات در تهران و برخی استان‌ها بیانگر بلوغ سیاسی رای دهندگان است. در حالی که اختلاف سلیقه زیادی میان احزاب و جریان‌های وفادار به انقلاب وجود داشت و لیست‌های متعددی ارائه شده بود، ترکیبی از لیست‌های موجود رای اکثریت را کسب کردند و شواهد نشان می‌دهد بخش قابل توجهی از رای دهندگان، با گزینش و حذف و اضافه از لیست‌های موجود، برگه رای خود را تکمیل کرده‌اند.

این روزنامه افزوده است: هرچند رای کامل به یک لیست نیز در صورت اعتماد به سرلیست کاری غیرعقلانی نیست، اما این «گزینش انقلابی» نشانه نیل به سطح بالاتری از رشد فکری و سیاسی است که باید آن را به فال نیک گرفت. این رشد فکری اثبات می‌کند از این پس نامزدهای انتخابات صرفا به خاطر قرارگرفتن در لیست فلان و بهمان نمی‌توانند از رای‌آوری خود اطمینان حاصل کنند. چرا که مردم به ویژه جوانان به مقایسه لیست‌ها بلکه ارزیابی تک تک افراد آنها می‌پردازند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

    واقعا کار روی مزخرفات کیهان و ثابتی مهمتر است یا خبر تایید صلاحیت ترامپ

  • جواد ارسالی در
    دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

    درخصوص انتخاب اقای حسین ثابتی باید گفت که این انتخاب یک حادثه بوده چراکه همگان میدانند این انتخابات ازاساس یک انتخابات سئوال انگیز وغیررایج درتمام دنیاست ولی ازنظر اقای حسین شریعتمداری این انتخابات یک پدیده قابل ستایش است چراکه کسی مثل امیرثابتی خروجی ان است که ازجهت روش ومنش وتندخویی وناسزاگویی باهران کس که باانان مخالف باشند دقیقامثل حاج حسین میگوید ومی اندیشد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها