کد خبر: 653136
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ۱۰:۴۵:۲۲
| |

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب:

سال ۷۶ برخی اصرار به ابطال انتخابات داشتند ولی رهبر انقلاب از رای آقای خاتمی صیانت کردند

مهدی فضائلی نوشت: در انتخابات ریاست‌جمهوری ۷۶ برخی مسئولان بلند پایه اصرار به ابطال انتخابات داشتند ولی رهبر انقلاب از رأی اکثریت به آقای خاتمی صیانت کردند.

سال ۷۶ برخی اصرار به ابطال انتخابات داشتند ولی رهبر انقلاب از رای آقای خاتمی صیانت کردند
کد خبر: 653136
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ۱۰:۴۵:۲۲

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه‌ی اجتماعی ایکس به شرح روایتی از ایستادن رهبر انقلاب پای رأی ملت در مقاطع و انتخابات مختلف پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، او نوشت:

۱) رهبر انقلاب صادقانه رأی مردم را باور دارند؛ لذا به رغم فشارهای گوناگون بازندگان، برای ابطال انتخابات در مقاطع مختلف و صرف نظر از نتیجه، ایشان رأی مردم را حق‌الناس دانسته و تمام قد از آن صیانت کرده‌اند.

۲) درانتخابات ریاست‌جمهوری ۷۶ برخی مسئولان بلند پایه اصرار به ابطال انتخابات داشتند ولی رهبر انقلاب از رأی اکثریت به آقای خاتمی صیانت کردند.

۳) در انتخابات مجلس ششم، برخی چهره های صاحب نفوذ، نظر به ابطال آراء تهران داشتند ولی ایشان به رغم اینکه چهره‌های شاخص جریان موسوم به اصلاحات راهی مجلس می شدند اجازه ابطال ندادند.

۴) در انتخابات مجلس هفتم، جریان حاکم بر دولت و مجلس، همه تلاش خود را برای برگزار نشدن انتخابات در موعد قانونی بکار گرفت ولی رهبر انقلاب برخورد کردند و انتخابات در وقت مقرر برگزار شد.

۵) در ریاست‌جمهوری ۸۴، جریان قدرتمند حامی مرحوم هاشمی رفسنجانی درصدد زیرسؤال بردن نتیجه انتخابات بودند اما رهبر انقلاب از رای اکثریت صیانت کردند.

۶) و بالاخره ریاست‌جمهوری ۸۸ که آن تحرکات غیرقانونی و فشارهای سنگین خارجی دست به دست هم دادند تا شاید بتوانند رأی جمهور را ابطال نمایند

۷) اما یکبار دیگر با برخورد به سد مستحکم عمود خیمه نظام، ناچار به تسلیم در برابر رأی مردم شدند.

تنها با قرار گرفتن در فضای هرکدام از مقاطع فوق می‌توان اهمیت ایستادن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پای رأی مردم را درک‌کرد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها