کد خبر: 642758
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

پرویز سروری، عضو شورای شهر تهران:

خاتمی انتخابات را تحریم نمی‌کند اما مانند گذشته «تکرار» هم نمی‌کند

پرویز سروری گفت: من با شناختی که از آقای خاتمی دارم، فکر می‌کنم قطعاً پشت تحریم مطلق قرار نخواهد گرفت، بنابراین او یا جزو تحریم‌های اعمالی خواهد بود یا به صورت محدود در انتخابات کنشگری و مشارکت خواهد کرد. خاتمی تحریمی نخواهد شد، ولی اینکه مثل گذشته هم بیاید تکرار کند هم بعید می‌دانم تکراری در کار باشد.

خاتمی انتخابات را تحریم نمی‌کند اما مانند گذشته «تکرار» هم نمی‌کند
کد خبر: 642758
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۱۸:۰۰:۰۰

روزنامه جوان با پرویز سروری، عضو شورای شهر تهران درباره انتخابات اسفند ماه گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش جوان، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

 

  • عده ای از اصولگرایان معتقدند چون ما رقیب جدی نداریم، پس باید وارد وزن‌کشی‌های درون‌گفتمانی شویم و تنور انتخابات را به این شیوه گرم کنیم، اما من معتقدم این تلقی غلطی است که ما رقیب نداریم. حداقل بیش از هزار نفر از جریان رقیب در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند. این ثبت‌نام به این معناست که می‌خواهند در انتخابات حضور جدی داشته باشند، پس با این فرض‌های غلط نباید پوست موز زیر پای جریان انقلاب انداخت.
  • اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در انتخابات اسفند حتماً فهرست خواهند داد. به ثبت‌نام‌ها هم نگاه کنید نشان می‌دهد که افراد این جریان هستند. معتقدم جریان آقای لاریجانی هستند هم حضور جدی در انتخابات خواهند داشت و مدلی انتخاباتی بر اساس ظرفیت نمایندگان ادوار طراحی کرده‌اند. 
  • ما در انتخابات مجلس گذشته به این نتیجه رسیده بودیم که وحدت با پایداری ممکن نیست و بر همین اساس برنامه‌ریزی کرده بودیم چراکه از جلسات چند ساعته نتیجه نگرفتیم. در این انتخابات مجلس یازدهم پایداری می‌گفت که یکی از گزینه‌های مهم شورای ائتلاف(آقای قالیباف) از فهرست حذف شود تا ما وحدت کنیم. ما قبول نداشتیم، گفتیم در انتخابات و این فهرست، این فرد جزو خط قرمزهای ماست. 
  • من با شناختی که از آقای خاتمی دارم، فکر می‌کنم قطعاً پشت تحریم مطلق قرار نخواهد گرفت، بنابراین او یا جزو تحریم‌های اعمالی خواهد بود یا به صورت محدود در انتخابات کنشگری و مشارکت خواهد کرد. خاتمی تحریمی نخواهد شد، ولی اینکه مثل گذشته هم بیاید تکرار کند هم بعید می‌دانم تکراری در کار باشد.

     

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها