کد خبر: 653011
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۰۸:۵۹:۰۲
| |

یوسف طباطبائی‌نژاد، امام جمعه اصفهان:

باید خدا را شاکر بود که چنین رهبری را برای ما فرستاده؛ لیاقت آن را دارند که بگوییم نایب امام زمان(عج) هستند

امام جمعه اصفهان گفت: مقام معظم رهبری و امام راحل چه از نظر علم، عدالت، تدبیر و چه از نظر سیاست و شناسایی همه صفات رهبر را داشته‌اند و باید خدا را شاکر بود که چنین رهبری را برای ما فرستاده و لیاقت آن را دارند که بگوییم نایب امام زمان(عج) هستند.

باید خدا را شاکر بود که چنین رهبری را برای ما فرستاده؛ لیاقت آن را دارند که بگوییم نایب امام زمان(عج) هستند
کد خبر: 653011
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۰۸:۵۹:۰۲

سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان و کاندید انتخابات خبرگان رهبری برنامه‌هایش را برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد و اظهار داشت: مسئله خبرگان یک قانون ارزشمند است که در سطح جهان نظیر ندارد و تنها مختص به جمهوری اسلامی است.

به گزارش تسنیم، بخش هایی از اظهارات طباطبایی نژاد را در ادامه می خوانید:

 

  • مجلس خبرگان دو وظیفه را بر عهده دارد، مجلس خبرگان وظیفه تحقیق و تفحص برای انتخاب جانشین رهبری را بر عهده دارد تا اگر خدای ناکرده رهبری زمانی وفات یافت، بدانند که فرد بعدی را چگونه انتخاب کنند و در همین راستا کمیسیون‌هایی دارند که در آن افراد دارای ویژگی‌های رهبری بررسی می‌شوند.
  • نظارت بر صفات رهبری از دیگر وظایف مجلس خبرگان است، رهبر باید عادل، مدبر، جهان‌شناس عالم به دین و مجتهد باشد و این صفات ممکن است که به نحوی از دست برود و در آن صورت نمایندگان خبرگان وظیفه دارند تا فرد دیگری را به عنوان رهبر انتخاب کنند.
  • مقام معظم رهبری و امام راحل چه از نظر علم، عدالت، تدبیر و چه از نظر سیاست و شناسایی همه صفات رهبر را داشته‌اند و باید خدا را شاکر بود که چنین رهبری را برای ما فرستاده و لیاقت آن را دارند که بگوییم نایب امام زمان(عج) هستند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها