کد خبر: 652926
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۱۳:۰۳:۰۰
| |

جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان داد؛ افزایش اقبال به این لیست انتخاباتی + جزئیات

برخی نظرسنجی های غیررسمی حکایت از افزایش اقبال به لیست «صدای ملت» دارد.

جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان داد؛ افزایش اقبال به این لیست انتخاباتی + جزئیات
کد خبر: 652926
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۱۳:۰۳:۰۰

در فاصله سه روزه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیچ نظرسنجی متقن و مطمئنی که حکایت از میزان مشارکت داشته باشد در دست نیست.

به گزارش خبرآنلاین، برخی نظرسنجی های غیررسمی حکایت از آن دارد که با بالا گرفتن اختلاف و درگیری میان اصولگرایان و مشخصا جبهه پایداری، شانا، شورای وحدت و امنا از یک سو و سوء مدیریت حاکم در دولت از سوی دیگر سازمان رأی موسوم به رأی تکلیفی ها و جریان حزب اللهی و انقلابی نسبت به لیست های ارائه شده از سوی این طیف ها مردد شده اند و بخشی از این بدنه به لیست صدای ملت و تعدادی از افراد این لیست گرایش پیدا کرده اند.

این بخش همان سازمان رأی حزب اللهی هایی است که سال ۹۸ به لیست شانا رأی دادند ولی در اثر ناامیدی که پیدا کردند به لیست صدای ملت که برخی چهره های میانه رو از اصولگرایان در آن حضور دارند اقبال پیدا کرده اند.

این نظرسنجی ها نشان می دهد برخی افراد که می خواهند در انتخابات شرکت کنند اما به اصولگرایان اعتقادی ندارند به این لیست گرایش دارند و اقبال به لیست صدای ملت درحال بالا رفتن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

    والا ما که تو تلویزیون دادیم‌میبینیم بیشتر کسانی که اومدند دارند رای میدن از ایم قشر به ظاهر حزب اللهی هستند پس بعیده که لیست صدای ملت رای بیاره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها