کد خبر: 652848
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

رقابت‌های انتخاباتی، خیزش برای کسب قدرت و صندلی مجلس است؛ نه حل مشکلات مردم

روزنامه هم میهن نوشت: آنچه که در صحنه عمل می‌بینیم، خیزشی برای کسب قدرت و صندلی مجلس است. جالب‌تر اینکه همه این نامزدها از وضع موجود انتقاد می‌کنند، درحالی‌که همه آنان دولت و مجلس را به طور کامل در اختیار داشته‌اند. ولی چنان از وضع موجود انتقاد می‌کنند که گویی افرادی ناشناخته از کهکشانی دیگر کشور را به این روز انداخته‌اند.

رقابت‌های انتخاباتی، خیزش برای کسب قدرت و صندلی مجلس است؛ نه حل مشکلات مردم
کد خبر: 652848
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه هم میهن رقابت‌های انتخاباتی را خیزش برای کسب قدرت و صندلی مجلس می‌داند

به گزارش هم میهن، اکنون فقط یک روز به پایان فعالیت‌های انتخاباتی باقی مانده است ولی دریغ از یک برنامه‌ای که دقیق و منطقی به این سه نکته پاسخ داده باشد. این کار در عمل فقط برای نیروهای اصولگرا قابل تصور است، چون دیگران را به کلی نادیده گرفته و حذف کرده‌اند ولی خودشان هم تا دیروز نتوانسته‌اند حتی روی یک لیست مشترک توافق کنند و حالا هم که توافق کردند، بلافاصله در پشت صحنه زیر میز زده‌اند. در واقع گویی که فقط و فقط رفتن به داخل مجلس برایشان مهم است. به جز آنان گروه‌ دیگری هم هستند که نه با یکدیگر آشنایی کافی دارند و نه سابقه همفکری دارند و نه لزوماً اولویت‌ها و راه‌حل‌های مشترکی دارند. البته بر آنان حرجی نیست، زیرا امکانی هم برای انجام این وظایف ندارند.

این روزنامه نوشته است: آنچه که در صحنه عمل می‌بینیم، خیزشی برای کسب قدرت و صندلی مجلس است. جالب‌تر اینکه همه این نامزدها از وضع موجود انتقاد می‌کنند، درحالی‌که همه آنان دولت و مجلس را به طور کامل در اختیار داشته‌اند. ولی چنان از وضع موجود انتقاد می‌کنند که گویی افرادی ناشناخته از کهکشانی دیگر کشور را به این روز انداخته‌اند و نکته مهمتر این است که حتی برای یکی از مشکلات مردم هم ایده و برنامه‌ای ندارند؛ تنها برنامه آنان رسیدن به صندلی بهارستان به هر شکل ممکن است. نتیجه چنین رفتاری پیشاپیش معلوم است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

    جناب کرباسچی، محترم؛
    بَبَی تُ !
    حالا برو روزنه بگشا!؟
    واقعا" چه فکر کرده بودی، در حیرتم؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها