کد خبر: 652802
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۱۲:۲۹:۱۳
| |

صدای محسن پیرهادی هم از لیست عجیب و غریب شورای ائتلاف درآمد؛ چرا من را جایگزین محسن دهنوی نکردید

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: به طور مشخص بعد از خروج آقای محسن دهنوی، نفر بعدی که اینجانب با آرای برابر ۱۸ رای با نفر آخر و با قرعه کشی انتخاب نشدم؛ می‌ بایست جایگزین ایشان می‌شدم.

صدای محسن پیرهادی هم از لیست عجیب و غریب شورای ائتلاف درآمد؛ چرا من را جایگزین محسن دهنوی نکردید
کد خبر: 652802
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۱۲:۲۹:۱۳

محسن پیرهادی، نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در نامه‌ای خطاب به رئیس و اعضای شورای انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران و همچنین مدیر نظارت و بازرسی ائتلاف نسبت به طی نشدن فرایند قانونی شورای ائتلاف اعتراض کرد و خواستار تغییر فهرست شد.

به گزارش افکارنیوز، در این نامه آمده است: «با احترام به استحضار می‌رساند، حسب اطلاع از اعضای متعددی از شورای انتخاب در فرایند انتخاب اعضای فهرست تهران، قواعد و فرایند قانونی به درستی و صحت اجرا نشده و به طور مشخص بعد از خروج آقای محسن دهنوی، نفر بعدی که اینجانب با آرای برابر ۱۸ رای با نفر آخر و با قرعه کشی انتخاب نشدم؛ می‌ بایست جایگزین ایشان می‌شدم که متاسفانه فرد دیگری که در فرایند بررسی دارای ۷ رای بود جایگزین گردید.

لذا با توجه به ضرورت رعایت حق الناس مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و اجرای مقررات مصوب شورای مرکزی و ضوابط اعلامی شورای انتخاب و فرصت محدود چند روزه تا برگزاری انتخابات، خواهشمند است دستور فرمایید، به فوریت موضوع اصلاح و فهرست اصلاح شده به اطلاع عموم مردم شهیدپرور و انقلابی برسد.

بدیهی است حق اینجانب برای پیگیری موضوع تا حصول نتیجه پابرجاست

والسلام علی من اتبع الهدی / محسن پیرهادی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها