کد خبر: 651695
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ۱۲:۲۰:۱۴
| |

چرا ۳۵ نماینده فعلی مجلس خبرگان رهبری، نامزد انتخابات نشدند؟

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس جوانگرایی را دلیل عدم ثبت نام ۳۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری ذکر و عنوان کرد: این نمایندگان اعلام کردند که سن‌شان دیگر اقتضاء نمی‌کند و ترجیح دادند که جوانان به میدان بیایند.

چرا ۳۵ نماینده فعلی مجلس خبرگان رهبری، نامزد انتخابات نشدند؟
کد خبر: 651695
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ۱۲:۲۰:۱۴

آیت‌الله تقی دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه انتقادی نسبت به مجلس خبرگان رهبری وارد است، گفت: رهبرانقلاب از این مجلس مطالبه‌ای داشتند که نتوانسته‌ایم به خوبی آن را انجام دهیم و آن هم بررسی سیاست‌های کلی رهبری توسط مجلس خبرگان است که نشان داده شود کجا این سیاست‌ها با مانع مواجه شده ‌و مجلس خبرگان باید در این باره بیشتر تلاش بیشتری کند.

به گزارش تسنیم، وی جوانگرایی را دلیل عدم ثبت نام ۳۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری ذکر و عنوان کرد: این نمایندگان اعلام کردند که سن‌شان دیگر اقتضاء نمی‌کند و ترجیح دادند که جوانان به میدان بیایند.

نماینده، ولی فقیه در فارس با تصریح بر این نکته که کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رخبری آماده‌اند که بگویند پای نظام ایستاده‌ایم، گفت: بنده از تک تک کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای روشن کردن چراغ انتخابات تشکر می‌کنم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها