کد خبر: 651422
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۱۳:۴۰:۲۸
| |

دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه:

زمانی حتی کلمه فضا را نمی‌تونستیم بنویسیم، اما الان به فضا موجود زنده و ماهواره می‌فرستیم؛ این‌ها دستاوردهای انقلاب است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز ما در اوج قدرت هستیم، زمانی حتی کلمه فضا را نمی‌تونستیم بنویسیم، اما الان به فضا موجود زنده و ماهواره می‌فرستیم؛ لذا این‌ها بیانگر نقش و دستاوردهای انقلاب است؛ روز به روز داریم پیشرفت می‌کنیم.

زمانی حتی کلمه فضا را نمی‌تونستیم بنویسیم، اما الان به فضا موجود زنده و ماهواره می‌فرستیم؛ این‌ها دستاوردهای انقلاب است
کد خبر: 651422
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۱۳:۴۰:۲۸

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی رادیویی درباره انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اظهار داشت: انقلاب اسلامی مانند درختی بود که خداوند متعال آن را با باغبانی حضرت امام خمینی (ره) در زمین ایران اسلامی کاشت و شهدا با خون خود آن را آبیاری کردند به نحوی که امروز به درختی تنومند تبدیل شده و ثمرات زیادی هم داده است.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی دریادار تنگسیری را در ادامه می خوانید:

 

  • امروز ما در اوج قدرت هستیم، زمانی حتی کلمه فضا را نمی‌تونستیم بنویسیم، اما الان به فضا موجود زنده و ماهواره می‌فرستیم؛ لذا این‌ها بیانگر نقش و دستاوردهای انقلاب است؛ روز به روز داریم پیشرفت می‌کنیم به همین دلیل وقتی دشمنان می‌بینند پیشرفت می‌کنیم، بهانه می‌آورند و مشکلاتی مانند مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم ایجاد می‌کنند؛ به همین دلیل چنانچه همه مسؤولان تلاش کنند از این مشکل معیشتی هم عبور می‌کنیم و در جایگاه یک ابرقدرت اسلامی خواهیم بود.
  • در مقابل دشمن با آمادگی کامل در تنگه هرمز و خلیج فارس حتی در روز ۲۲ بهمن حضور داریم، امروز که به مانند یک کوه در مقابل دشمنان ایستادیم، این برگرفته از خون شهدا و ایستادگی مردم قهرمان‌مان است؛ لذا ما هم در خلیج فارس و در جایی که حق ملت ایران است، حضور داریم و به عنوان سربازان این ملت از منافع این کشور دفاع می‌کنیم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

    انقلاب کردیم با شعار. استقلال و آزادی. یادم نمیاد برای ماهواره شعار داده باشم

  • م ارسالی در
    دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

    الان هم بلد نیستید

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

    آقای فرمانده سپاه!
    تمام این موشک بازی ها جز اسباب بازی نیست امروز در رفح صدها زن وکودک به شهادت رسیدند شما هنوز در مرحله رجز خوانی و«من آنم که رستم بود پهلوان»هستید. حداقل برای احیاء آن نیمچه آبرویی هم که برایتان باقی مانده کاری بکنید ویا سکوت را پیشه کنید.در مقاومت همه میدانند چه میخواهند وچه میکنند بجز ایران. آبروریزی بس است.

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

    جناب دراوج قدرت ، جامعە رو ناامید کردید، جوانان را ناامید ، بسیاری از خانوادە ها را متلاشی، قشر متوسطجامعە را فقیر و فقیر را کلا نابود کردید، اینها هم نمونەای بسیار کوچک از عملکرد شماست . جهت اطلاع

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها