کد خبر: 650349
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۱۰:۲۵
| |

مدیرعامل راه آهن:

رعایت نکردن حجاب در قطار، خلاف مقررات است؛ باید برخورد شود

مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: وظیفه راه آهن تکریم تمام‌قد مسافران است، اما این تکریم در چارچوب رعایت ضوابط و مقررات است؛ از این رو سوار کردن فردی که بلیت ندارد یا با بلیت غیرهمنام قصد سفر دارد و یا فردی که حجاب را رعایت نمی کند، برخلاف مقررات است و باید برخورد شود.

رعایت نکردن حجاب در قطار، خلاف مقررات است؛ باید برخورد شود
کد خبر: 650349
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۳ ۰۹:۱۰:۲۵

سید میعاد صالحی در جلسه ستاد نوروزی راه آهن با اشاره به توسعه دسترسی مردم به اینترنت افزود: برای رفاه بیشتر مردم و معطل نشدن در صف، باید در مسیری حرکت کنیم که بتوانیم ضریب بیشتری به خرید اینترنتی در فروش بلیت بدهیم.

به گزارش ایرنا و به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر راه و شهرسازی بیان‌داشت: طبیعی است با توجه به تقاضای بالای مردم برای سفر ریلی در ایام نوروز باید توجه مضاعفی به موضوعات حوزه مسافری داشته باشیم.

وی گفت: هم اکنون ۵۷ درصد قطارهای برون شهری ما از مشهد یا به مشهد است، برای همین راه آهن با افتخار خود را «خادم زائران امام رضا(ع)» می داند و از این رو باید اکرام مسافران از ابتدای سفر تا انتها طوری باشد که هر یک از مسافران به سفیران حمل و نقل ریلی تبدیل شوند.

مدیرعامل راه آهن ادامه‌داد: ویترین حوزه ریلی با همه مشکلات و زحماتش، حوزه مسافری است. پس باید علاوه بر فضاسازی و اقدامات فرهنگی متناسب با ایام، بهترین امکانات از جمله در ایستگاه ها، سرویس های بهداشتی، کوپه‌ها، نمازخانه ها و رستوران ها برای مسافران نوروزی فراهم شود.

وی تاکید کرد: وظیفه راه آهن تکریم تمام‌قد مسافران است، اما این تکریم در چارچوب رعایت ضوابط و مقررات است؛ از این رو سوار کردن فردی که بلیت ندارد یا با بلیت غیرهمنام قصد سفر دارد و یا فردی که حجاب را رعایت نمی کند، برخلاف مقررات است و باید برخورد شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها